• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tycker ni om eterna?

Crispie

Rolex
Ellerhur, jag köpte en :)
Har ändå två klockor till salu så det gör det okej ;)

Hittade en wristshot på den, killen på bilden ser ut att ha lite mindre handleder än jag så jag tror det blir bra faktiskt :)
Skärmklipp.PNG
Den där länken ser jävligt mysig ut.
Här är min Eterna i mörkret, på väg att byta datum. Orättvis bild på en grymt fin klocka :)
20200501_231715.jpg
 

Zacko

Omega
Ellerhur, jag köpte en :)
Har ändå två klockor till salu så det gör det okej ;)

Hittade en wristshot på den, killen på bilden ser ut att ha lite mindre handleder än jag så jag tror det blir bra faktiskt :)
Skärmklipp.PNG

Helt rätt! Den har visserligen utgått ur sortimentet men för det priset vore det galet å inte köpa den.

Den passar bra på min handled tycker jag (18) men har inte heller några problem med lite större klockor.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Helt rätt! Den har visserligen utgått ur sortimentet men för det priset vore det galet å inte köpa den.

Den passar bra på min handled tycker jag (18) men har inte heller några problem med lite större klockor.
Du har en alltså? Har du några wristshots?
Min handled är 19,5cm :)
 

dino

Omega
2-Faktor
Jag tycker deras Super Kontiki är magisk i design. Synd att den är så stor bara 44mm om jag inte minns fel.
Deras 1958 Chronograph är riktigt cool med!
 

Flerro

Omega
2-Faktor
Jag tycker deras Super Kontiki är magisk i design. Synd att den är så stor bara 44mm om jag inte minns fel.
Deras 1958 Chronograph är riktigt cool med!
Diameterna är 44 mm, men avståndet mellan övre och nedre bandhornen är bara 49 mm. Den sitter rätt bra på mindre handleder.
 
Topp