• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var bor vi någon stans, skulle vara kul och få en hint om var vi är hemmahörande här på forumet!

Vilket län tillhör du?!


  • Totala väljare
    433
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

DHLE

Cartier
2-Faktor
Vettefan...
Ute i skogen är det jag ska flytta iallafall! Slippa alla jävla as till människor.
Samt så slipper dom mig.

Tyvärr slipper man dom inte i skogen heller. Två grannhus hade inbrott förra veckan, och ett hus längre bort försökte någon elda upp för 3-4 veckor sen.
Just dä ä från Värmland
 

DHLE

Cartier
2-Faktor
Dags att skaffa hagelbössa och minfält.
Minfält blir nog svårare
image.jpeg
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Uppvuxen i Norrköping, bodde sedan drygt tio år i Skåne, Lund och Malmö, och bor sedan snart 15 år i Stockholm. Saknar fortfarande Malmö enormt mycket och tänker mig att förr eller senare bo där igen.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Saltö, Karlskrona. Blekinge län. Ass end of nowhere. End of the line. Här finns det bara inavlade fiskare och polacker på genomresa. /Bitter exil göteborgare
Tacka vet jag Ronneby! För övrigt borde väl inte Göteborgare snacka om inavlade fiskare ;)

Har flyttat tillbaka till hjärtat i Sveriges trädgård. Handlade på Maxi igår och sprang på ett tiotal personer som jag "kände", ingen mer anonymitet som det var i Skåne :p
blekinge.jpg
 
Topp