Hallå........östergötland dååå för tjyven..... Norrköping,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här!Stöckhölm (på en vacker ö) men är Värmlänning!!
Född och uppvuxen i söderförort. Trots att jag bor i Luleå numera glömmer jag aldrig mina hemtrakterförorten for lyfe
Ökänd?De första 22 åren på en ö i Östersjön (Gotland) och resterande på en ö i Mälaren (Kungsholmen). Däremellan något år på ytterligare en annan ö (Södermalm). Inser att jag är en öbo.
Överhövan
Det var som fan, frun är från Tidaholm. Blir många resor till svärföräldrarna per år...Labbås, det vill säga Tidahôlm.
Svårt att se mig själv bosatt utanför Skaraborg.
De första 22 åren på en ö i Östersjön (Gotland) och resterande på en ö i Mälaren (Kungsholmen). Däremellan något år på ytterligare en annan ö (Södermalm). Inser att jag är en öbo.
Sthlm, söderort.
Är ursprungligen från Skåne, Österlen.
Närheten till havet är något jag saknar. Bodde nära Essingeleden ett tag. Dess lågfrekventa trafikbrus i kombination med att det finns mycket sjöfågel på K-holmen var mycket trivsamt. Låg på balkongen och hörde måsarna skrika och motorvägen brusaIngen dålig uppväxt @JoberMan, kände att jag gärna bytt efter den första, "De första 22 åren på en ö i Östersjön (Gotland)" har alltid älskat havet, konstigt nog så är jag högsta rangens badkruka, men kan rättfärdiga mig med att jag blev det först på äldre dar...