Norrlänningen
Guld
Nu känner jag inte dig så mitt gensvar på ditt påstående får du ta för vad det är.
Men sådär resonerar en person som aldrig rest, aldrig upplevt, sagolika stunder med sina barn och vänner tillsammans, på en resa, ett äventyr. Att sedan i efterhand minnas tillbaka, tillsammans om dessa stunder är verkligen nått jag värderar oerhört högt, fotografierna skickar endorfinerna rakt ut.
Men jag har inte alltid resonerat så kan jag tillägga, förr ansåg jag materiella ting har du kvar men resor spenderar du, nu så här långt senare inser jag hur fel jag hade då.
Hmm... nja, ditt påstående stämmer inte alls på mig iallafall. Tre vändor med familjen till USA, sen Spanien, Italien, Thailand talar helt och hållet emot ditt resonemang. Jag var till och med den första svensken som kom hem efter tsunamin i Thailand, det finns säkert något gammalt reportage från Aftonbladet eller Expressen från det.
Det enda jag egentligen säger är att en resa är en sämre investering än att köpa en skoter och sedan startas året tråd 2017. Faktum kvarstår dock, en resa är en värdelös investering hur man än tittar på det.