Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allting ska vara stort och vräckigt nu förtiden, kolla bara på alla feta SUV-modeller som varje bil tillverkare snart har i sitt stall.
Lagom ja. Men 39 är perfekt!
Stekpannor, är det Panerai i guld?Vissa gillar att ha stekpannor på armen, så enkelt är det.![]()
Stekpannor, är det Panerai i guld?![]()
Äsch, vi kommer inte att reta dig om du köper ett dam urOmegas ny PO tycker jag ser riktigt bra ut, 39,5mm och 14mm hög. Skönt tänkte jag, de har tunnat ut den och gjort den en bättre storlek som passar fler men ser sen att den marknadsförs som en damklocka?? 39,5mm och damklocka![]()
![]()
Hahah Dålig uppskattning för den här hysteriskt roliga ordvitsen. För lite göteborgare i den här tråden tydligen..Stekpannor, är det Panerai i guld?![]()
Grym. Har du någon länk?Omegas ny PO tycker jag ser riktigt bra ut, 39,5mm och 14mm hög. Skönt tänkte jag, de har tunnat ut den och gjort den en bättre storlek som passar fler men ser sen att den marknadsförs som en damklocka?? 39,5mm och damklocka![]()
![]()
Du skrev väl att den satt perfekt?Ush för stora klockor...
![]()
![]()
Du skrev väl att den satt perfekt?
Fast du säljer den och vi har bildbeviset ovan?
Fast du säljer den och vi har bildbeviset ovan?
Tror inte jag nämt något om bankrånardinkan innan? Tuff men groteskt stor och tjock.Bild beviset på att jag äger den? Japp!
Du är väldigt bitter mot min AP, du har varit det sedan första början. Varför är du det?
Tror inte jag nämt något om bankrånardinkan innan? Tuff men groteskt stor och tjock.
Gnäller du om hyllanmaterial utanför hyllan?Du hackade på samma sak precis när jag hade köpt den, på en forums del som kanske eller kanske inte existerar.
Så det känns absolut som att något stör dig, även fast jag inte bryr mig nämnvärt mycket.
Gnäller du om hyllanmaterial utanför hyllan?
Du hackade på samma sak precis när jag hade köpt den, på en forums del som kanske eller kanske inte existerar.
Så det känns absolut som att något stör dig, även fast jag inte bryr mig nämnvärt mycket.
Ajaj!Jag sa ingenting om någon hylla. Vilken hylla?
Är det en Blackberry på bordet där?Snyggt med stora klockor på tjejer.
2x Rolex.
![]()
Är det en Blackberry på bordet där?![]()