Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sats Märsta och Sats Sigtuna.
Halmstad.. Really?Gladius, Sveriges bästa gym.
Bästa gymmet!!!Järfälla MK, räknas inte det?
Halmstad.. Really?
Längesen man körde!Bästa gymmet!!!
Tyvärr varit ett par år sedan körde också, men har kvar karten. Men blir nog inget mer körande pga studier etc tyvärr, iaf inte de närmsta åren. Började med Yamaha 100cc o sedan Rotax Max. Tröttnade aldrig på att lägga feta bredsladdar med Rotaxen när man gav sig ut på rakan med kalla däck! Vad körde du?Längesen man körde!
Va kör du för klass? Kz?
Haha najs!Tyvärr varit ett par år sedan körde också, men har kvar karten. Men blir nog inget mer körande pga studier etc tyvärr, iaf inte de närmsta åren. Började med Yamaha 100cc o sedan Rotax Max. Tröttnade aldrig på att lägga feta bredsladdar med Rotaxen när man gav sig ut på rakan med kalla däck! Vad körde du?
Tror inte man hittar så mycket renare körglädje faktiskt. Luftkyld 911 på isdäck på isbana kanske, eller mc på kurviga vägar i Italien... men sjukt roligt. Tråkigt att det inte blev av!Haha najs!
Började med att jag lånade kompisens gamla ICA 100cc. Sen köpte jag mig en tony kz2. Så fruktansvärt roligt!
Sen sålde jag den efter en sommar, tänkte köpa ny men vart aldrig av.
Brukar hänga med polaren när han kör tävlingar osv.
Tränar på Campus1477 i Uppsala. Helt ok. Någon mer som tränar där?
Finns helt okej med squat racks, bänkar och stänger. Rätt bra vikter. Vissa maskiner är dock skit. Ganska mycket folk vid vissa tider. Men tycker det är rätt okej ändå. Du kan testa gratis en vecka om du har lust.Är det bra? Kör källargymmet på rackis just nu!
Tränade där mellan 2007-2013. Älskade det! Det hette "Stallet" när jag började då de endast hade öppet i science park. Nu kör jag på Balance Solna. Riktigt grymt gym med fantastiskt trevlig personal!Tränar på Campus1477 i Uppsala. Helt ok. Någon mer som tränar där?
Stod det inte gym i rubriken, inte sportcenter]
Har dom så att man får prova Crossfit någon gång?, jag tränar på STC mittemot men tycker styrketräning är skittråkigt.Crossfit Backaplan
Är du Tomten ?
Håller med ett gym är ett Gym!
Driver själv ett Gym (inte sportcenter eller friskvårdsanläggning..)
Kolla här om ni vill se hur kul vi kan ha en vanlig dag före Jul. (Hoppas ni inte uppfattar det som "reklam", isf ber jag om ursäkt & tar bort det)