• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart gymmar DU?

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Ute i garaget. Stockholm, söderort. :)
image.jpeg
image.jpeg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Gymmar (styrketräning) 2-3 pass per vecka, totalt 1-2 timmar. Resten konditionsbaserat (cykling, löpning, rodd, crosstrainer, trappmaskin, skidor, skridskor, ... Det jag är sugen på). Något fysiskt skoj i stort sett varje dag. Har gym på jobbet. Gym i vår BRF. Utegym så ofta det ges möjlighet. Plus att det går att jobba igenom kroppen väl med egen kroppsvikt samt lämplig gummisnodd.

Har släppt tanken på att bli lika stark som jag var i tidiga tjugoårsåldern... Glad ändå.

Sedan kan man ju reflektera lite över i vilken mån det är styrketräning att pressa på +300 W under en timme i crosstrainer eller på cykeln. Känns ganska bra i överkroppen i första fallet och låren i andra fallet.

Loggar alla pass med pulsklocka.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
SATS Liljeholm eller på jobb. Vecka 5 nu med fokus på viktökning, efter 10 års misshandel av lever, lungor och sinnE.
 
Absolut
Fast jag har aldrig klocka på gymmet :) brukar finnas en del subs där ibland
Är det du? :)
Har faktiskt bara kört där en gång hittills, men det är riktigt fräscht där. Brukar inte heller köra med klocka men det händer ibland. Så tyvärr är det nog inte jag :)
Hade varit riktigt kaxigt ifall du körde din vitgulds DD på gymmet :D

Ser du en förvirrad 17:åring med en Explorer 2 på armen är det bara att hojta till! ;)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Kör på varierande Sats i stan, favoriterna är Spårvagnshallarna och Medborgarplatsen :)
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Actic i Stockholm söderort, men vår och sommar är det fokus på kondition utomhus.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Sats stureplan på gamla jobbet, nu på nya jobbet F&S väderkvarn Uppsala.
 

aadde81

Cartier
24/7 i Sundbyberg och Solna, enda nackdelen är att det är könssegregerat = tjejerna gömmer sig inne på en egen avdelning.
 

egbert

Panerai
Jag gymmar aldrig. Men när jag gör det, blir det utegymmet vid Stockby motionsgård på ön.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Är det någon här som klättrar? Bouldering
Är sjukt dålig men tycker det är kul som fan (de 5ggr jag testat)
 
Topp