nbla
Basic
Du kanske kan hitta något passande band härHittade min barndomsklocka i föräldrarnas källare. Stendöd och hårt gummi. Förhoppningsvis gör ett nytt batteri susen
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske kan hitta något passande band härHittade min barndomsklocka i föräldrarnas källare. Stendöd och hårt gummi. Förhoppningsvis gör ett nytt batteri susen
![]()
![]()
Riktig klassiker! Hade en sådan också!Du kanske kan hitta något passande band härhttps://gulwatches.com/produkt-kategori/watch-strap/
Bra köpHalkade över den här tråden igår, åkte direkt till Klockia och köpte en liten blå till brorsonen som fyller nästa vecka
![]()
Har min original gula GUL kvar. Funkar fortfarande finfint men används mest av fyraåriga sonen.Slog till på den här häromdagen, hade en likadan när jag var liten som min första klocka
![]()
Slog till på den här häromdagen, hade en likadan när jag var liten som min första klocka
![]()
GUL har fortfarande kvar originalbanden i vissa butiker. Jag köpte nytt till min från en klockbutik i Visby, men det är inget fel på Nato.Hittade min första Gul på loppis, men utan originalbandet, men ett nato duger fint.
![]()
Det är ju lite oväntat att det fortfarande finns i butik.GUL har fortfarande kvar originalbanden i vissa butiker. Jag köpte nytt till min från en klockbutik i Visby, men det är inget fel på Nato.
Det är ju lite oväntat att det fortfarande finns i butik.
Funderade på om ett svart gummi skulle funka.
Den är ju snygg. Men det känns för knasigt att visarna är förskjutna för att lämna plats för en LCD de var för snåla för att inkludera.Meeennee.. den här var ju inte så jäkla dum för den som har suktat efter en krispig och lite mindre dykare ett tag
![]()
Håller med, tycker att de här nya modellerna utan LCD ser så nakna ut. Men kul med lite nya versioner och mindre boetter.Den är ju snygg. Men det känns för knasigt att visarna är förskjutna för att lämna plats för en LCD de var för snåla för att inkludera.
Inte säkert att det finns lämpliga verk att tillgå längre helt enkelt. Ana-digi ligger väl inte riktigt på modet numera och verken som fanns har slutat tillverkas ett efter ett.Den är ju snygg. Men det känns för knasigt att visarna är förskjutna för att lämna plats för en LCD de var för snåla för att inkludera.
Ja där har du säkert en poäng. Det kanske inte bara är snålhet som ligger bakom det märkliga utförandet. Det finns ju fortfarande ana-digi i sortimentet hos en del tillverkare. Men de kanske oftast är sådana som har möjlighet att göra större serier än Gul gör nuförtiden.Inte säkert att det finns lämpliga verk att tillgå längre helt enkelt. Ana-digi ligger väl inte riktigt på modet numera och verken som fanns har slutat tillverkas ett efter ett.
Jag håller med om att layouten ser lite tossig ut, men personligen tycker jag att det är lite charmigt i sin konstighet.Ja där har du säkert en poäng. Det kanske inte bara är snålhet som ligger bakom det märkliga utförandet. Det finns ju fortfarande ana-digi i sortimentet hos en del tillverkare. Men de kanske oftast är sådana som har möjlighet att göra större serier än Gul gör nuförtiden.