Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räknat i kul klocka per krona så ligger man onekligen rätt bra till med den där
Det är nog för att den skulle visst heta det först, loggan som är en Mås=Gull, men det var taget så då plockades ett LMan blir onekligen lite nostalgisk när man snabbt bläddrar igenom tråden.
Mig veterligen har jag aldrig ägt någon - ens när det begav sig - men utesluter så klart inget.
Det finns ju så klart en anledning till att jag, i ny vuxen ålder, kan välja att se på He-Man när jag bläddrar Netflix.
Gul slår an på samma strängar.
Lite rolig kuriosa är att jag kom i kontakt med grundare/ägare av företaget i min nuvarande yrkesroll. Väldigt karismatisk och trevlig.
Intressant dock, att jag alltid uttalat märket som ”Gul”, medan han använder sig av en mer internationell touch - ”Gull”.
Det är nog för att den skulle visst heta det först, loggan som är en Mås=Gull, men det var taget så då plockades ett L
bort, det är vad jag hört/läst nånstans, om det stämmer vet jag inte, men det låter inte omöjligt.
Är ju en mås på loggan och märket har en surfkoppling som jag förstått det.Låter ju faktiskt tämligen rimligt.
Ska passa på att fråga då jag träffar honom nästa gång.
Och vill man matcha dinkan kan man slå till på en våtdräktÄr ju en mås på loggan och märket har en surfkoppling som jag förstått det.
Går att läsa mer om historian på hemsidan.
GUL, THE WATCH BRAND.
Discover the true sports heritage of GUL watches, born in the water and shaped by the sea. Explore our durable and classic designs.gulwatches.com
Det funkar ibland att justera bockningarna på fjädern för att få ett annat motstånd i ringen - men vågar inte uttala mig om hur det funkar på Gul.Kunde inte låta bli att klicka hem en för 54kr på tradera. Bra muggig men plockade isär o körde allt förutom urverket i ultraljudstvätten.
Ska bli spännande o se om den lever när den får batteri
Någon som har tips på hur jag får bezeln att bli trögare? Den snurrar nästan fritt även med den bockade halvcirkel fjädern
Och återigen, kan gul återgå till ana/digi verket igen!? Vill ha en ny-ny!
Får prova att bända lite på den. Innåt då. För utåt funkade inte.Det funkar ibland att justera bockningarna på fjädern för att få ett annat motstånd i ringen - men vågar inte uttala mig om hur det funkar på Gul.
Vi kanske får ta och göra ett litet upprop på KS och höra med Gul om det går att gruppköpa en KS-edition med ana-digi, blir det ett gäng intressenter så kanske de tycker att det är försvarbart att bonka ihop en (eller gräva fram något gammalt osålt mög längst bak på lagret)