• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vart tog GUL vägen?

Har ju glömt o visa den här, en något nyare Gul. Stor o fet.
20200828_135751.jpg

För er GUL-diggare kommer här ett tips. De har sitt hk på gastellyckan i Lund och några gånger per år brukar de rea ut sina klockor. Inte bara GUL utan även Seiko, Kronaby, straps och annat har jag sett.

Fick hem nytt velcroband förra veckan, och batteri idag, nu är jag glad! :)

Får se hur länge batteriet håller då den har legat väldigt många år.
Någon som vet om man kan få tag på ny packning på något smidigt sätt?

Bilagor

• gul.jpg
    gul.jpg
    81.4 KB · Visningar: 25
Jag köpte en ny Gul bara för att kunna ge till min första barn då detta var en av mina första klockor (första var en swatch). Älskade denna klockan när jag var liten!
Nu råkade jag få tvillingar, så måste köpa en till, haha. Vilken tavla skall jag då välja?
3ABAFA0C-71FF-4D99-96FF-E75417935C14.jpeg

Jag köpte en ny Gul bara för att kunna ge till min första barn då detta var en av mina första klockor (första var en swatch). Älskade denna klockan när jag var liten!
Nu råkade jag få tvillingar, så måste köpa en till, haha. Vilken tavla skall jag då välja?
Grattis till tvillingarna, spännande! Ska de inte ha samma? 🤔 Nä, men om blått finns så hade det ju varit roligt.

Grattis till tvillingarna, spännande! Ska de inte ha samma? 🤔 Nä, men om blått finns så hade det ju varit roligt.
Tack! De är tvåäggs och ser helt olika ut (nu iaf, de är 5 månader). Tror jag behöver köpa olika färg, annars kommer de bråka vem som är vems.
Blått är fint. Även spanat på denna giftgröna!

Vilken annan färg du än väljer kommer texten på tavlan att vara missvisande! ;)

Tillbaka
Topp