Mitt med. Min vita månad blev mycket kort.Det var medvetet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt med. Min vita månad blev mycket kort.Det var medvetet.
Om jag minns rätt så har du nyligen mist en närstående !? Livet är fördjävligt ibland och gör det svårare att hålla balansen. Du, liksom @sjökvist har mina varmaste sympatier.Mitt med. Min vita månad blev mycket kort.
Det är som du säger. Tack för orden.Om jag minns rätt så har du nyligen mist en närstående !? Livet är fördjävligt ibland och gör det svårare att hålla balansen. Du, liksom @sjökvist har mina varmaste sympatier.
snyggt jobbatTacksam! Fick denna medalj för snart 2 år sedan. Då det börjar närmar sig årsdag brukar tankarna på hur livet såg ut i slutet komma.![]()
Så tacksam att slippa hela alkohol cirkusen med ständig ångest och dåliga beslut!
Grymt!!Två månader.
Tack kompis, fast jag har åkt dit ett par gånger sedan dess tyvärr.Grymt!!
För mig är det bara AA som fungerar. jag är maktlös och behöver likasinnade för att bli befriad.Tack kompis, fast jag har åkt dit ett par gånger sedan dess tyvärr.
Det är som monopol:
'Gå till fängelset, gå direkt utan att passera gå !'
Kämpa! Du är inte ensam och du är inte värdelös! Sett att du diggar musik, fortsätt digga sånt som får dig att må bra även i dessa dystra tiderApril har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
Sorgligt att man ska vara så svag![]()
April har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
Kämpa på!vi är många som tänker på dig!April har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
April har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
Försök att skaka av dig det som varit, luta dig framåt och ta en dag i taget min vänApril har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
Ångesten är värst tycker jag, och som du säger så mycket roligt man kunde ha haft pengarna till.Du är inte ensam. Tog en enorm fylla (ett dygn) några veckor sedan. Gjorde av med sinnessjukt mycket pengar på en enda kväll i form av helrör, drinkar, bjudande, taxi, inträden, middag o.s.v. Ångrar det bittert varje dag sedan dess. Fatta vad mycket vettigt jag skulle kunna gjort med samma pengar. Det jag fick ut av det var en jävla massa ångest![]()
Kämpa på. Morgondagen kan alltid bli bättre än gårdagen.Ångesten är värst tycker jag, och som du säger så mycket roligt man kunde ha haft pengarna till.
Till exempel tillsammans med barnen...
HejApril har vart tung, många helrör och livet håller knappt styrfart. Kämpa på därute, jag vet inte hur många gånger jag ”försökt på nytt”.
Grattis!En månad kvar till ett nyktert halvår - så satans härligt. För er som inte testat kan jag bara återigen slå ett slag för AA. Känns som att det kan ha varit min räddning.
Stor kram till er alla.
Grattis och snyggt jobbat!En månad kvar till ett nyktert halvår - så satans härligt. För er som inte testat kan jag bara återigen slå ett slag för AA. Känns som att det kan ha varit min räddning.
Stor kram till er alla.
Själv firade jag tolv år nyligen, det har varit bra år och numera så enkelt och självklart att jag tom räknade fel i år.En månad kvar till ett nyktert halvår - så satans härligt. För er som inte testat kan jag bara återigen slå ett slag för AA. Känns som att det kan ha varit min räddning.
Stor kram till er alla.