Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är jag också taggad på, men de säljs väl bara från USA? Blir så jävla dyrt med taskig krona och skatt... mycket fin dock!Sugen på denna
![]()
Jepp, det som hindrar mig också, tveksam på urverket också, SoprodDen är jag också taggad på, men de säljs väl bara från USA? Blir så jävla dyrt med taskig krona och skatt... mycket fin dock!
Det lilla jag läst så verkar det okej, baserat på nåt eta om jag fattat rätt, men det är även stor risk att jag fattat fel! Verkar som det sitter i en del sinnmodeller.Jepp, det som hindrar mig också, tveksam på urverket också, Soprod![]()
Soprod hade väl problem i Serica klockorna, om jag inte minns helt galet, dålig kundmottagning, ville inte åta sig garanti jobb.. men tror att de blivit bättre..Det lilla jag läst så verkar det okej, baserat på nåt eta om jag fattat rätt, men det är även stor risk att jag fattat fel! Verkar som det sitter i en del sinnmodeller.
Fint fynd.Orient King diver reissuen finns på superpris hos Creationwatches. Nån som har erfarenheter av denna butik? Tull och moms tillkommer borde landa på ~2360 fraktat och klart
![]()