• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Resultat av Basel 2016. Kunde inte låta bli. En till min "svarta samling" och en "Sjömästare" till min Omega Seamaster-samling.
Omega Chrono PO 600 - Breitling Hurricane.jpg
Paketöppning kommer. Leveranstid i höst.

Har en orange Orient Mako XL på ingång. Blir nog en bra sommar beater.
En sån blev jag också jävligt sugen på, blir det med svart eller vit urtavla? Var beställde du ifrån? Själv funderar jag på skywatches, har beställ därifrån tidigare och klarat mig ifrån tullavgifter och dylikt.

En sån blev jag också jävligt sugen på, blir det med svart eller vit urtavla? Var beställde du ifrån? Själv funderar jag på skywatches, har beställ därifrån tidigare och klarat mig ifrån tullavgifter och dylikt.
Det blev en vit tavla (se tråden med orangea klockor för bild). Beställde från Skywatches och kan bara rekommendera dem. Bra med tracking och snabb leverans trots vanlig post. :)

Denna härliga mögelkärleken kommer förhoppningsvis trilla ner någon gång nästa vecka i brevlådan, eller veckan efter. Kunde inte hålla fingrarna i styr på eBay hehe... :bag:

En Glycine som, om all info stämmer, var tillverkad mellan 1938-42. Kul grej, militärklocka verkar de som också! Ännu roligare

s-l1600.jpg

Har ganska mycket kul på ingång nu i slutet av veckan och under nästkommande vecka. Har en vintagedykare inlämnad för lite allmänt småfix som borde vara klar vilken dag som helst, inväntar en strap-leverans med shark mesh, grönt canvas och lite olika natos till årets nöta nato-tråd. Men det jag ser fram emot mest av allt är en efterlängtad klockrulle köpt här på forumet utav @cheepo63, hoppas den finns på lådan redan imorgon :)

Haha, jag fick ju ett ganska fint paket igår :) Men jag flippar några gamla godingar nu i veckan så snart kanske det kommer ett till paket, men det håller jag hemligt :) haha tur att man inte har någon kärring längre, UNGKARL! Den här hobbyn hade jag kunnat lagt ner annars. haha

Hade ej tålamodet att vänta längre på att urmakaren skulle hela min olycksdrabbade Kermit Så nu väntar jag på att en trevlig sommar klocka skall hitta hem, blått är flått :eek:

Tillbaka
Topp