Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån blev jag också jävligt sugen på, blir det med svart eller vit urtavla? Var beställde du ifrån? Själv funderar jag på skywatches, har beställ därifrån tidigare och klarat mig ifrån tullavgifter och dylikt.Har en orange Orient Mako XL på ingång. Blir nog en bra sommar beater.
Det blev en vit tavla (se tråden med orangea klockor för bild). Beställde från Skywatches och kan bara rekommendera dem. Bra med tracking och snabb leverans trots vanlig post.En sån blev jag också jävligt sugen på, blir det med svart eller vit urtavla? Var beställde du ifrån? Själv funderar jag på skywatches, har beställ därifrån tidigare och klarat mig ifrån tullavgifter och dylikt.
Borde komma ett UPS-paket med en AP imorgon...om jag lyckas vara hemma och inte springer på möten.
Ja.. Stirrar på UPS hemsida.En olidlig väntan såklart, ser fram emot paketöppning!![]()
Ja.. Stirrar på UPS hemsida.självklart en öppning. /
![]()
Häftig modell, hur jag missat denna?! Vad heter den?Den som väntar på något gott.
![]()
Den är inte supervanlig och tillverkades bara i början på 80 talet. Flyger under radarnHäftig modell, hur jag missat denna?! Vad heter den?
Snygg, vilken är det där?![]()
Man har väl oftast något på ingång?
Denna bör komma på tisdag-onsdag.
SBDC039 , 45mm, safirglas, keramisl vridring och annat lull lull.Snygg, vilken är det där?
45 mm är inte att leka med. Lull lull är däremot kulSBDC039 , 45mm, safirglas, keramisl vridring och annat lull lull.
SBDC039 , 45mm, safirglas, keramisl vridring och annat lull lull.
45 mm är inte att leka med. Lull lull är däremot kul![]()
Fast kronan är kl 4 ostället för kl 3 och det vertikala måttet är bara 45mm så jag tror den kommer sitta riktigt bra ocj klart mindre än vad man förväntar sig.Tung pjäs, 45mm är en riktig bjässe.
Bra val. Gillar själv helstålsmodeller såsom den.
Bra val. Är supernöjd med min.Har en Longines Flagship automat på ingång