Bjudko
Basic
Bett om ursäkt? Har du bett om ursäkt?
Lägg ned yonsson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bett om ursäkt? Har du bett om ursäkt?
Jag tycker hela grejen blir löjlig när det antyds att du blivit mobbad. KS har extremt många aktiva postare. Utvecklingen har varit explosionsartad vilket medfört massvis av nya regler som exempelvis annonsreglerna och paketöppningstråden.Lägg ned yonsson.
Jag tycker hela grejen blir löjlig när det antyds att du blivit mobbad. KS har extremt många aktiva postare. Utvecklingen har varit explosionsartad vilket medfört massvis av nya regler som exempelvis annonsreglerna och paketöppningstråden.
Om man startar en teasertråd utan att hålla igång den med information eller uppdatering i processen så blir den blixtsnabbt övertagen av de som väntar. Detta har att göra med antalet medlemmar och är inte vad jag kan se någon mobbning. Oavsett vem som startar en sådan tråd så blir resultatet detsamma OM tråden inte förvaltas.
Af Sjodahl har haft ruggigt långsamma paketöppningstrådar och det finns det även andra som har haft. Eftersom dessa uppdaterades var det inga konstigheter.
@par401 har haft en teasertråd som var igång i flera veckor, ändå var det en mycket uppskattad tråd.
Man kan helt enkelt inte bara kasta ur sig en tråd utan matnyttigt innehåll längre, det krävs mer. Det krävs bra bilder, information och engagemang annars blir medlemmarna rastlösa.
Du kan ju fixa en riktigt bra paketöppningstråd när klockan kommer, en paketöppning som blir ett roligt avstamp för dig och som berikar forumet. Jag garanterar då att du kommer få mycket positiv feedback (oavsett klocka). Paketöppningskungen @Rozzy har visat gång efter annan att så är fallet.
Jag tycker hela grejen blir löjlig när det antyds att du blivit mobbad. KS har extremt många aktiva postare. Utvecklingen har varit explosionsartad vilket medfört massvis av nya regler som exempelvis annonsreglerna och paketöppningstråden.
Om man startar en teasertråd utan att hålla igång den med information eller uppdatering i processen så blir den blixtsnabbt övertagen av de som väntar. Detta har att göra med antalet medlemmar och är inte vad jag kan se någon mobbning. Oavsett vem som startar en sådan tråd så blir resultatet detsamma OM tråden inte förvaltas.
Af Sjodahl har haft ruggigt långsamma paketöppningstrådar och det finns det även andra som har haft. Eftersom dessa uppdaterades var det inga konstigheter.
@par401 har haft en teasertråd som var igång i flera veckor, ändå var det en mycket uppskattad tråd.
Man kan helt enkelt inte bara kasta ur sig en tråd utan matnyttigt innehåll längre, det krävs mer. Det krävs bra bilder, information och engagemang annars blir medlemmarna rastlösa.
Du kan ju fixa en riktigt bra paketöppningstråd när klockan kommer, en paketöppning som blir ett roligt avstamp för dig och som berikar forumet. Jag garanterar då att du kommer få mycket positiv feedback (oavsett klocka). Paketöppningskungen @Rozzy har visat gång efter annan att så är fallet.
Nu känner jag mig mobbad av dig. Jag är jättenyfiken. Jag är kränktJag startade tråden 20.30, bara några timmar senare kom inlägg med tråkig attityd. Tanken var från början att posta bilder/hints vad det skulle vara för klocka för att sedan under dagen jag hämtade ut den göra intensivare postning på väg till Rob Engström och sedan dokumentera besöket och posta klockan. Fick jag chansen innan folk började klanka ned på tråden, nääääeeeee precis. Inte så intresserad av att fortsätta med den idén längre heller.
Du kan ju göra ett försök med en dåres försvarstal och försvara den attityd som vissa verkar ha här på forumet. Undrar hur dessa är i verkligheten, troligtvis inte lika otrevliga. Poängen med med mitt föregående inlägg är(och inte ordagrant att de är medlemmar i Bards grupp) att vissa användare har en relation till varandra, sitter och håller varandra om ryggen här, jargongen är lite macho mellan de själva där de peakar/småretas med varandra i inlägg. På mig fungerar det inte, då jag inte känner dessa personer. Det är så enkelt att sitta och skriva saker på ett forum men skulle någon knacka på deras kontorsdörr skulle de inte vara samma person.
Så nu kommer ingen få veta vilken klocka jag beställt![]()
Jag startade tråden 20.30, bara några timmar senare kom inlägg med tråkig attityd. Tanken var från början att posta bilder/hints vad det skulle vara för klocka för att sedan under dagen jag hämtade ut den göra intensivare postning på väg till Rob Engström och sedan dokumentera besöket och posta klockan. Fick jag chansen innan folk började klanka ned på tråden, nääääeeeee precis. Inte så intresserad av att fortsätta med den idén längre heller.
Du kan ju göra ett försök med en dåres försvarstal och försvara den attityd som vissa verkar ha här på forumet. Undrar hur dessa är i verkligheten, troligtvis inte lika otrevliga. Poängen med med mitt föregående inlägg är(och inte ordagrant att de är medlemmar i Bards grupp) att vissa användare har en relation till varandra, sitter och håller varandra om ryggen här, jargongen är lite macho mellan de själva där de peakar/småretas med varandra i inlägg. På mig fungerar det inte, då jag inte känner dessa personer. Det är så enkelt att sitta och skriva saker på ett forum men skulle någon knacka på deras kontorsdörr skulle de inte vara samma person.
Håller med dig om att stämningen ibland är löjligt intern (om det nu är det du menar) men det fråntar inte det faktum att forumet kräver lite ansträngning för att man ska få önskat resultat, en ansträngning du inte lade ner med exempelvis bakgrund och process som ledde dig till klockvalet.Jag startade tråden 20.30, bara några timmar senare kom inlägg med tråkig attityd. Tanken var från början att posta bilder/hints vad det skulle vara för klocka för att sedan under dagen jag hämtade ut den göra intensivare postning på väg till Rob Engström och sedan dokumentera besöket och posta klockan. Fick jag chansen innan folk började klanka ned på tråden, nääääeeeee precis. Inte så intresserad av att fortsätta med den idén längre heller.
Sådär! Gjord av Eterna åt tjeckiska flygvapnet 1939. Denna förmodligen en ej issued civilare eller med noga polerat baklock.Coolerz! Spännande att se vad det är... och hur möglig den ärKamikazipiloternas ur borde vara rätt RARE btw.
Den är fin den där! Ytterligare en forumslampa till samlingen?Sådär! Gjord av Eterna åt tjeckiska flygvapnet 1939. Denna förmodligen en ej issued civilare eller med noga polerat baklock.![]()
Japp! Den ena mer lössläppt än den andra. Hos mig får de förhoppningsvis den kärlek, omtanke och uppmärksamhet de är värdaDen är fin den där! Ytterligare en forumslampa till samlingen?
Fan, skrev fel adress, får vänta till imorgonHåller tummar och tår att paketet kommer fram idag
Valde jobbet, för att safe:a, men vaktmästeriet stänger 16.00. hm
![]()