Har väntat på en klocka i ett fakking halvår nu... ja den kommer.. snart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Men ett halvår är lite väl!Har väntat på en klocka i ett fakking halvår nu... ja den kommer.. snart..
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Men ett halvår är lite väl!
Jag inväntar några paket, lite urverk som jag ska pilla med och några klockor. Citizen Eco-drive som blir sommarbeater är väl den jag ser fram emot mest. Ligger alltid något Nato på väg från Asien med!
Det är alltid något klockrelaterat som man väntar på![]()
Hehe, ja jag googlade och det jag läser är att folk köar länge för att få köpa och alla rekommenderar att köpa i andrahand för att kunna få en överhuvudtaget. Väldigt fina klockor är det hur som helst så för din skull hoppas jag att den kommer snartÄh! Beställ en dinka från Philippe Dufour så kanske du aldrig ens får den![]()
Hehe, ja jag googlade och det jag läser är att folk köar länge för att få köpa och alla rekommenderar att köpa i andrahand för att kunna få en överhuvudtaget. Väldigt fina klockor är det hur som helst så för din skull hoppas jag att den kommer snart![]()
Så småningom en ny klockbox från Rainer, hoppas jag. Min pajade.
Bara ett sketet läderband till speedyn på väg.![]()