• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

JaTack

Rolex
2-Faktor
Har väntat på en klocka i ett fakking halvår nu... ja den kommer.. snart..
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Men ett halvår är lite väl!

Jag inväntar några paket, lite urverk som jag ska pilla med och några klockor. Citizen Eco-drive som blir sommarbeater är väl den jag ser fram emot mest. Ligger alltid något Nato på väg från Asien med!

Det är alltid något klockrelaterat som man väntar på ;)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Men ett halvår är lite väl!

Jag inväntar några paket, lite urverk som jag ska pilla med och några klockor. Citizen Eco-drive som blir sommarbeater är väl den jag ser fram emot mest. Ligger alltid något Nato på väg från Asien med!

Det är alltid något klockrelaterat som man väntar på ;)


Äh! Beställ en dinka från Philippe Dufour så kanske du aldrig ens får den ;)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Äh! Beställ en dinka från Philippe Dufour så kanske du aldrig ens får den ;)
Hehe, ja jag googlade och det jag läser är att folk köar länge för att få köpa och alla rekommenderar att köpa i andrahand för att kunna få en överhuvudtaget. Väldigt fina klockor är det hur som helst så för din skull hoppas jag att den kommer snart :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hehe, ja jag googlade och det jag läser är att folk köar länge för att få köpa och alla rekommenderar att köpa i andrahand för att kunna få en överhuvudtaget. Väldigt fina klockor är det hur som helst så för din skull hoppas jag att den kommer snart :)


Nu har jag ju inte beställt en dinka från FD vettu!! Den jag har på ingång är förvisso limiterad men till en bråkdel av priset och exklusiviteten.
 

SSL

Audemars
Så småningom en ny klockbox från Rainer, hoppas jag. Min pajade.

Vilken trevlig service han har, Rainer. Öppna-knappen gick som sagt sönder och en ny box är nu påväg. Den trasiga skickas tillbaka till honom och han står för frakten åt båda hållen. Men blir inte frakten så farlig till Tyskland så kanske jag kan stå för den ändå, men känns som att det kan ticka iväg lite med en rätt tung box som ska paketeras väl.
 

Jonte73

Audemars
Fick ett meddelande av säljaren att länken kommer senare, han kompenserar med detta :)
image.jpg
 

Jens

Greedo
Degade min i början av februari.... Mailade i fredags o frågade hur det gick. Fick till svar i dag att den är på g, skulle få mer info under dan...


J
 

HollisBrown

Breitling
Har en Pam 328 på gång från Italien samt ett par straps från Pulcher's leather så det blir julafton här snart..

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det är skönt att man kan ge sig själv lite goa paket året om , märker att det är mycket paket på ingång :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Paket från Easy rider på ingång, ett hemma gjort strap som kan bli grymt till El Primeron


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Apansson

Torpare
Enligt herr gråhandlare skulle min klocka äntligen anlända Svedala från Italien idag...förhoppningsvis kan jag hämta upp den direkt från herr gråhandlare face to face på fredag... Vi hoppas på det bästa, 2 månader väntan kanske är över snart. Man kan ju dock hoppa upp och sätta sig på att något kommer skita sig. :D
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fick hem nytt band och en seiko krono igår! Superflott så behövde(??) ett nytt band till min vintage.

Svart krokoläder med guldspänne, najs! På ingång alltså
 
Topp