Själv har jag en , ganska ovanlig dress iwc på G
Berätta mer! Vintage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv har jag en , ganska ovanlig dress iwc på G
Berätta mer! Vintage?
Mmmmmm vintage [emoji12] Varför trodde du på vintage förresten ?
En sprillans ny Portofino kanske inte är så ovanlig (men fin), så därför gissade jag på vintage... Hoppas du dragit till med något riktigt udda!
Jag med. Men purist. [emoji41]Airman base 22 gmt på ingång
En Accurist Marinograf som verkar få den riktigt långa, långa turen av postverket
Vintage med lite röd text, samt lite stållänkar och en klockrulle
Nä, borde jag gjort det? Länk?Knep du röd-suben på eBay häromdan?
Vet inte om du borde ha gjort det, satte på min watchlist mest på skoj och kollade aldrig upp den ordentligt.Nä, borde jag gjort det? Länk?
Vet inte om du borde ha gjort det, satte på min watchlist mest på skoj och kollade aldrig upp den ordentligt.
1969 ROLEX SUBMARINER 1680
http://r.ebay.com/PlG0mY
Trodde det skulle komma idag men då blir det dessdå roligare i morron.Jag med, något med Omega-logga på
Trodde det skulle komma idag men då blir det dessdå roligare i morron.
Trodde det skulle komma idag men då blir det dessdå roligare i morron.
Den kom! Äntligen tack DonkiiJobbigt!
Kom på att jag har en roamer till tjejen på ingång, som också tagit långa brevbärarturen.
40-50 min tills brevbäraren kommer...
Tjejens Roamer kom iaf och hon blev glad.