När man glider in på PostNords företagscenter för att hämta nämna paket bara för att se att paketet har två olika adresslappar och definitivt inte är min klockaNär helgen är i vägen..
![]()
![Expressionless face :expressionless: 😑](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f611.png)
Felet är för övrigt FedEx, inte PostNord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man glider in på PostNords företagscenter för att hämta nämna paket bara för att se att paketet har två olika adresslappar och definitivt inte är min klockaNär helgen är i vägen..
![]()
När helgen är i vägen..
![]()
Vi plussar åtminstone två veckor på det...
![]()
Det är beyond uselt.Det var fanimej långsamt...
X dagar från den anlände brukar det vara.DHL Express måste hämtas ut ”inom sju dagar” när det lämnas på ett express servicecenter. Otroligt otydligt, räknar de med dagen det kommer fram eller från dagen det kommit fram? Paketet kom fram till servicecentret onsdags förra veckan, med min förståelse så ligger det kvar till och med onsdag denna vecka, men skickas det tillbaka imorgon tisdag är det katastrof för mig.
Någon som vet hur DHL tolkar det? Försökte ringa men såklart stängt för dagen.
Precis så. Brukar även gå att ringa och meddela "Hold at station".X dagar från den anlände brukar det vara.
Ja, brukar inte vara några problem. Gjort det flera gånger.Precis så. Brukar även gå att ringa och meddela "Hold at station".
Jag använder aldrig Poste Italiane sen min beställda klocka blev stulen i postgången i Italien. Är det mindre, billigare grejer som man kan avvakta att få så kanske, men ingenting dyrare.Har några NOS-delar på ingång men utan framgång.......
Poste Italiane rekommenderat. Fy h***ete vad det tar tid men är väl kanske som ett lotteri med italienska posten, antingen går det ganska snabbt eller inte alls.
Fick hem två andra paket från samma speditör häromveckan som var beställda den 11:e resp. 12:e dec. Har kollat med PostNord och det är 0 status där.
![]()