Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bra kollegor![]()
Ha ha haCoolt, intressant sammanträffande att dessa kollegor i princip har hårlösa armar!
Väldigt mycket parfym klockor och DW hos mina kollegor, som högst har jag sett en Tissot och Timex.
Våra kunder blir det lite klock snack med dock, Speedy, Panerai, AP och Rolex i alla dess former.
Råkade dock skämma ut en tjej som jag sneglade snabbt på hanleden och tyckte jag såg en Datejust och anmärkte det. Hon förstod ingenting så jag sa, Vilken snygg Rolex Datejust, varpå hon svarade, Jaha nej det är Michael Kors och fick skämmas inför sina vänner. Minst sagt pinsamt..
Dessa förbannade DW precis-exakt-överallt. Så fantasilöst så klockorna stannar.Teknikkonsult byggbranschen. Ca 200 på bolaget. Ända jag spanat in är en tudor panda på en kollega, annars bara gant och dw dw dw. Och sunto..
Hahahahah såg det innan klockorna=))Coolt, intressant sammanträffande att dessa kollegor i princip har hårlösa armar!
Klockvärldens H&M och Kamprad, hatten av för en duktig kapitalist!Dessa förbannade DW precis-exakt-överallt. Så fantasilöst så klockorna stannar.
Klockvärldens H&M och Kamprad, hatten av för en duktig kapitalist!