Min ek chef sportar just nu en Suunto elementum, min PA har fått tillbaka sin tt datejust från urisen. Hon har stil.
Sparka CFOn. Plocka in fler PAs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min ek chef sportar just nu en Suunto elementum, min PA har fått tillbaka sin tt datejust från urisen. Hon har stil.
Fast till hans försvar ska tilläggas att han rockar en AT oxå..Sparka CFOn. Plocka in fler PAs...![]()
Ja skorna är viktiga, de behöver inte vara fina(randsytt etc) men rena borstade inkl sulans kant och hela snygga snören korrekt snörda.Under kvällen träffade kollegor som arbetar inom utbildning och tog mig tid att notera val av klocka, inte minst bland de som kittat upp sig framför spegeln på morgonen. Ett par ovårdade skor kan förstöra en i övrigt genomtänkt outfit och vad värre är, hela din karaktär. På samma sätt blir jag besviken när klockan inte matchar resten. Börja således med att köpa ett par riktiga skor och en fin klocka, då kommer du undan med mord.
Skaffat stekar-subben?Tack!
Paul Smith som är så där lite lagom kaxig på en regnig Måndag...
Nyss fyllda 60...men gullig på nåt sätt. Men ingen puma.E hon snygg då?
Besök av en Solvens 2 konsult igår som sportade en spritt ny grön 16671. Eller var det 16675?
Skickas från min iPhone
Ja skorna är viktiga, de behöver inte vara fina(randsytt etc) men rena borstade inkl sulans kant och hela snygga snören korrekt snörda.
Ingen klocka kan rädda ett par ovårdade skor.
Motsvarade gör damer är vårdade fötter, läs fila, klippa, smörja.
Jävla konsulter som inte kan prata så man förstår, jag sa fin sub du har (med gröna bezelen och grön tavla) och då sa han att det var en 16671 eller om det var 16675. Hade han helt fel? Jag år dålig på alla sub referenser.Vad är det för referenser, upplys mig![]()
En sub med grön bezel heter väl 16610LV. Är det de nya som heter 116610 LV? Upplys gärnaVad är det för referenser, upplys mig![]()
En sub med grön bezel heter väl 16610LV. Är det de nya som heter 116610 LV? Upplys gärna![]()
TackYes korrekt nu![]()
Samma sak som Hulk?
Snik konsult tuppar sig över ny 116610LV..Kermit 16610LV
![]()
Hulken 116610LV
![]()
RIKTIGA Hulken116718
![]()