• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Jag drömde för några nätter sen att jag, bärandes en JLC reverso i gulguld, träffade en man med en Patek 2499, även den i gulguld. Vi höll låda ett tag, och till sist märkte jag att bussen vi satt på hade passerat min hållplats för länge sedan. När jag bad om att få ta en bild på hans klocka som avslutning störtade han ut ur bussen. Konstig dröm, jag åker ju aldrig buss.

Hade nått frukostseminarie, såg en ss royal steel, Valfri micheal kors och en pulsklocka på en av talarna :(

Vi satt och fikade på NK i Espresso House när jag upptäcker att killen bredvid också har en Aerospace, vilket jag naturligtvis inte kunde låta bli att kommentera
geturype.jpg

Jag drömde för några nätter sen att jag, bärandes en JLC reverso i gulguld, träffade en man med en Patek 2499, även den i gulguld. Vi höll låda ett tag, och till sist märkte jag att bussen vi satt på hade passerat min hållplats för länge sedan. När jag bad om att få ta en bild på hans klocka som avslutning störtade han ut ur bussen. Konstig dröm, jag åker ju aldrig buss.

Bland det bästa jag läst, varför har inte jag såna drömmar o_O:D

Och när jag lämnade fiket på NK så satt det en kille med Rolex där, troligen en SUB, men jag är oduglig på referenser, har ingen aning. Men troligen ingen KSare, Rolex är ju ändå den största kvalitetsurstillverkaren så alla som bär en Rolle kan ju inte vara med här!

Två Rolex i 08-köerna, en Daytona i en gammal VW och en GMT Pepsi i en Land Cruiser.

Spana på klockor är en given underhållning i köerna.

Mötte prinsen igår med hans blivande fru. Spanade hans handled bra hårt utan att blå något klokare. Såg ut som något no name skitklocka, inget jag sett tidigare. Trist när man nu är med och betalar för kalaset så borde han iaf kunna ha lite stil..

Tillbaka
Topp