Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va där igår en.sväng.Vi får styra upp lite bar himmel häng. Vi är ju en del göteborgare här!
Va där igår en.sväng.
Skickat från min D5503 via Tapatalk
Vi styr upp något när alla kan
Sweet! Är dock och jobbar i två veckor nu. :/Härligt! Hojtar till nästa gång jag är där lär inte dröja länge
Och därför bär man inte Rolex.Exp2 på Rubber b skansen. Exp2 gamla på pizzerian. Hublot rose, sub-c guld/stål med vackra blåa tavlan, samt deepsea på promenaden.
Oj, känner mig gammal nu för jag fick Googla Bar himmel
Det går bra nu! Själv har jag sett GMT blnr, airking, DJ, exp2 och en äcklig aqualand på mini-gtg idag!Såg man inne på Rob som köpte denna idag...
En OWG-klocka...Såg man inne på Rob som köpte denna idag...
vad får man ge för en sådan?Såg man inne på Rob som köpte denna idag...
Lite osäker, men den ligger på 500+ på Chrono begagnadvad får man ge för en sådan?
Lite osäker, men den ligger på 500+ på Chrono begagnad
big likeHelt jävla sjukt, satt och åt en glass vid Hornsbergs strand.. Det kommer förbi en 30 taggare, skägg och instoppad skjorta. Helt enkelt en cool typ, kollar mot hans arm och ser en Audemars Piguet Royal Oak Chronograph i guld. Mäktigt må jag säga..
EDIT: Såg dessutom en riktigt fin Daytona i guld på Rubber B.
Jag ringde en vän
om det är en Patek Philippe 5940 så ligger nypriset på runda slängar 90k usd, då kanske ditt beg pris är rimligt