• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

En Explorer II 216570 med ett "fuck cancer" armband brevid på en lunchrestaurant i Alvik.
Måste vara någon här på forumet, Hej hej i så fall !! :):)

/j

Ser förvånansvärt få "riktiga" klockor till vardags i "min" lilla stad. Men igår spelade jag golf å hamnade i samma boll som en kille fr Sthlm som hade en fin nyare Sub m grön bezel-ring. Påtalade att han kanske borde ta av den vid golfspel, men han tyckte inte att det var nödvändigt. Ändå snart dax för service... :)

En härlig subC inne precis.

Bar himmel imorgon för er som är sugna är det bara att hojta :) (kommer tyvärr vara med mina mindre-klockintresserade vänner)

Såg en hel del fina klockor på Torekovs hamnfest.

Ap roo helt i guld, Jlc reverso och ett helt hav utav submariners.

Bar himmel verkar ju för övrigt leverera. Får väl kika in där någon dag.

Oj, känner mig gammal nu för jag fick Googla Bar himmel :oops:
3fzhUW4.jpg

Ha ja fan, kände mig gammal nu, måste ha ny klocka så jag föryngras;):woot:

[quoFC St. Pauli, post: 563976, member: 1840"]En Nautilus, men är det en 3800?

image.jpg

/gustav[/quote]
Ser pytteliten ut ?!
:)

Helt jävla sjukt, satt och åt en glass vid Hornsbergs strand.. Det kommer förbi en 30 taggare, skägg och instoppad skjorta. Helt enkelt en cool typ, kollar mot hans arm och ser en Audemars Piguet Royal Oak Chronograph i guld. Mäktigt må jag säga..

EDIT: Såg dessutom en riktigt fin Daytona i guld på Rubber B.

På grillfest med svärföräldrarna. Sammanlagt 8 Regal (varav några med fejkkronografer), en casio g-shock samt min egen seiko flightmaster (SNAB71P1).... Känns som om de tipsat varandra om det där billiga märket på ur o Penn. Inga andra klockor, på ca 30 pers.

Bi
Helt jävla sjukt, satt och åt en glass vid Hornsbergs strand.. Det kommer förbi en 30 taggare, skägg och instoppad skjorta. Helt enkelt en cool typ, kollar mot hans arm och ser en Audemars Piguet Royal Oak Chronograph i guld. Mäktigt må jag säga..

EDIT: Såg dessutom en riktigt fin Daytona i guld på Rubber B.
big like ;)

Stod bakom en MC-kille i kön på snabbköpet, då han skulle betala såg jag att han hade en svarttavlad Breitling Aerospace, såg väldigt stor ut, men passade rätt bra med hans läderjacka och svarta jeans.

Tillbaka
Topp