• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Såg en YM 2 i Norrköping igår, trodde det var en KSare men när jag vrålstirrade på klockan tittade han inte tillbaka. Haha man bukar känna igen KSare på det sättet.

Tilläggas bör att den klockan är sjukt snygg men det ska dock helst vara helguldaren.
 
Inte idag, men igår såg jag en Luminor på gummi på flyget till NYC

Missa inte klockutbudet på macys varuhus, groundfloor har jag för mig. Vill minnas att både Breitling och Rolex hade ett bra utbud.
Samt Tourneubutiken som är nära Times sq om du är i NYC
Omega på 5th Ave är också att rekommendera, två våningar, en väldigt massa fina klockor och trevlig personal. På Tiffany & Co, även de på 5th, finns lite bling-bling Patek att beskåda:D
 
En CK, en Regal och en oidentifierad tvåtons klocka ikväll hos "familjen". Inga klockmänniskor här inte.. Ska försöka omvända dem inom ett par år :)
 
Såg den här och det gjorde mig inte glad :eek:
image.jpg
 
Träffade på en herre med en Hublot BIG Bang och strax inpå det en trevlig kille med en Breitling superocean. Gav en komplimang till båda klockorna varav Hublot ägaren kollade på sin klocka och sa "yes"
Breitling ägaren blev väldigt glad och stannade till för att snacka klockor en stund
 
Tillbaka
Topp