Riktigt schysst Panerai just nu på Sicklaträffen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Femkamp med lilldotterns klass igår och av 7 st vuxna i vårat lag var det 4 st Rolexar.....det är bra RPI (Rolex Per Individ).
Sub, Daytona, Sea, superblingad oyster.......
Det var inte jag?Tjej med DJ på jubilé som gled förbi mig i Malmö precis passar sjukt bra på kvinnor också.
Lilla torg? Tror jag det heter haha satt på en servering där på hörnetDet var inte jag?
Jag var där då..Lilla torg?
Haha reflekterade inte över det utan enbart klockanJag var där då..
Var hon snygg och slank? För i så fall var det inte jag.
Inte lätt då.. haha!Haha reflekterade inte över det utan enbart klockan
Hehe nej men kanske kanskeInte lätt då.. haha!
Missa inte klockutbudet på Macys Varuhus, groundfloor har jag för mig. Vill minnas att både Breitling och Rolex hade ett bra utbud.Inte idag, men igår såg jag en Luminor på gummi på flyget till NYC
Tänkte köra 50/50 klockbutiker och turistattraktionerMissa inte klockutbudet på macys varuhus, groundfloor har jag för mig. Vill minnas att både Breitling och Rolex hade ett bra utbud.
Samt Tourneubutiken som är nära Times sq om du är i NYC
Om det är första gången i NYC så är ju frihetsgudinnan ett måste det tyckte jag i alla fall var det mäktigaste och se. Underbar vy därifrån på Manhattan skyline.Tänkte köra 50/50 klockbutiker och turistattraktioner
Inte idag, men igår såg jag en Luminor på gummi på flyget till NYC
Omega på 5th Ave är också att rekommendera, två våningar, en väldigt massa fina klockor och trevlig personal. På Tiffany & Co, även de på 5th, finns lite bling-bling Patek att beskådaMissa inte klockutbudet på macys varuhus, groundfloor har jag för mig. Vill minnas att både Breitling och Rolex hade ett bra utbud.
Samt Tourneubutiken som är nära Times sq om du är i NYC
Cartier också!Omega på 5th Ave är också att rekommendera, två våningar, en väldigt massa fina klockor och trevlig personal. På Tiffany & Co, även de på 5th, finns lite bling-bling Patek att beskåda
Får nog gå till Omega, de kanske uppskattar om man glider in med en 50-talareOmega på 5th Ave är också att rekommendera, två våningar, en väldigt massa fina klockor och trevlig personal. På Tiffany & Co, även de på 5th, finns lite bling-bling Patek att beskåda
Ska se vad det blir, ska iallafall knata runt lite ner kring Wall Street och World Trade Center idag...Om det är första gången i NYC så är ju frihetsgudinnan ett måste det tyckte jag i alla fall var det mäktigaste och se. Underbar vy därifrån på Manhattan skyline.
Gå ner till battery så kan du se henne Det är i närheten av WSSka se vad det blir, ska iallafall knata runt lite ner kring Wall Street och World Trade Center idag...
Jo tack, var nere ett varv där idag i parken, såg henne redan igår också när jag var på promenad på Jersey-sidanGå ner till battery så kan du se henne Det är i närheten av WS
Kvinnan eller klockan?Hade just ett väldigt trevligt möte med en kund. Kvinna, ca 40 år, entreprenör inom modeindustrin. Bar en 36mm TT Datejust på president-länk med briljanter på mörk pärlemorstavla. Förtrollande vacker!
Tänkte sammaKvinnan eller klockan?
Inte bara du!Är det bara jag som ser en PP Nautilus? rätt komiskt...