• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

En sorglig Hulk-kopia med PCL och icke-keramisk vridning samt en svarttavlad Datejust på Jubilee som för ett hyfsat otränat öga såg äkta ut :)
 
Två GMT Master II på två gamla bekanta, en 80-talare Coke och en svart 10-talare. Enligt uppgift kostade 80-talaren cirka 11k när den var ny i mitten på 80-talet, låter det rimligt?
 
Limegrön terrorist på spårvagnschauffören
Screenshot_20160629-164008.png
 
Jag kan trösta dig med att gårdagen stank parfym. Det enda riktiga uret igår var en Oris-dykare på säljaren på klockmaater, Valbo. Annars var dagen fylld mer Tommy, Gant och kanske den värsta av dom alla, Michel Kors! Huga!
Fick också se en Oris på en urhandlare igår, hade glömt den nästan :) Den var fin, nästan lite patina på lumen. Han måste tyckt jag var en reko kund då han slet av den från armen och lämnade över den när jag kom in i butiken :) Kolla vad jag har!
Klockrent.
 
Har börjat se mer och mer Hublot. Ena såg jag igår kväll i och när jag kommenterade personens klocka sa han att den var fake. Andra såg jag på A6 idag och då min kunskap om Hublot är bristfällig så har jag ingen aning om äktheten.
 
En VC Triple Date Moonphase i gult guld (ref 47052) sitter på chefens arm idag. Riktigt trevlig och lite speciell med sin chapter ring med veckoindikator.
 
Tillbaka
Topp