tissoter
Guld
Tänkte två ton men aja sorry....I stål skrev han. Finns väl inte ens i helguld eller är jag ute och cyklar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte två ton men aja sorry....I stål skrev han. Finns väl inte ens i helguld eller är jag ute och cyklar?
Inget sorry här inte. Var inte alls meningen att låta dryg om det uppfattades så.Tänkte två ton men aja sorry....
Man fick ju en begagnad för 13.000kr 1998 så det låter fullt möjligt. Säkert någon som sitter på långa listor med prishistoria .Två GMT Master II på två gamla bekanta, en 80-talare Coke och en svart 10-talare. Enligt uppgift kostade 80-talaren cirka 11k när den var ny i mitten på 80-talet, låter det rimligt?
Jag ser typ bara parfymklockor trist är bara förnamnetLady DJ på äldre dam på City Gross i Örebro!
Kikade lite på historiska sub-priser och 11' för en 80-GMT verkar rimligt.
Jag kan trösta dig med att gårdagen stank parfym. Det enda riktiga uret igår var en Oris-dykare på säljaren på klockmaater, Valbo. Annars var dagen fylld mer Tommy, Gant och kanske den värsta av dom alla, Michel Kors! Huga!Jag ser typ bara parfymklockor trist är bara förnamnet
Fick också se en Oris på en urhandlare igår, hade glömt den nästan Den var fin, nästan lite patina på lumen. Han måste tyckt jag var en reko kund då han slet av den från armen och lämnade över den när jag kom in i butiken Kolla vad jag har!Jag kan trösta dig med att gårdagen stank parfym. Det enda riktiga uret igår var en Oris-dykare på säljaren på klockmaater, Valbo. Annars var dagen fylld mer Tommy, Gant och kanske den värsta av dom alla, Michel Kors! Huga!
Bor du i Örebro?Jag ser typ bara parfymklockor trist är bara förnamnet
Nej, peking just nu!Bor du i Örebro?
Brukar nämligen vara där ett par gånger om året, hade varit trevligt med en örebro gtg
Trevligt.Nej, peking just nu!
Jaså jag skrev inget om Örebro hahaTrevligt.
Tolkade ditt inlägg som om att du bodde i Örebro.
Nä det började med att jag surrade om en lady DJ på City Gross i Örebro! Jag bor för övrigt inte heller härJaså jag skrev inget om Örebro haha
Hoppas på att min tandläkare sportar en likadanMin tandläkare hade bytt sin 1601:a mot en snygg Daytona, vit tavla och mixad guld/stållänk (troligtvis en 116523).
Har börjat se mer och mer Hublot. Ena såg jag igår kväll i och när jag kommenterade personens klocka sa han att den var fake. Andra såg jag på A6 idag och då min kunskap om Hublot är bristfällig så har jag ingen aning om äktheten.
Är ju väldigt vanligt med kopior på dom