• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

En isad Patek Aquanaut 5067 på damen framför mig vid poolen.
Sorry, smygtagna bilder på tjejer vid poolen är inte min starka sida.. Fick bara med spännet.
image.jpeg
 
Tänk att det var det. En utsvulten murvel som hade varit på div3-fotboll.

Får jag gissa vem du var? Oljerock och Gucci-sneakers?

Det låter ju som att du inte gör något annat än att jobba ;) bra gissat! Jag kunde inte med att fråga om det var du. Men kände igen dig som fan! Jag tog dig på klockan!
 
Haha, jag bar en Speedmaster med sönderblekt bezel på läder. Borde ta en kaffe någon dag? Håller till i Lisch så det hade varit riktigt trevligt! Denna bär jag just nu
image.jpeg
Då är det ju ännu märkligare att se varandra i Alingsås.

Lisch alltså, jag ska jobba på SkLT hela sommaren så blir mycket turer till västra Skaraborg då.
 
Tyvärr inga bilder men tre har vi lyckats skrapa ihop i dag. En Bulova på en tjejkompis, en Tag Heuer i guld på en kollega och en Rolex DJ i stål med mörk tavla på en bekant.
 
Solvalla i helgen listan är för lång helguld sub, nautilus, day date, 10 tal sub/gmt, AP i mängder.. Klockor och trav går hand i hand
 
Spanade in en longines hydroconquest på chefen vid en fika rast på jobbet idag, sällan man ser något finare här uppe i norr :(
 
Lite blandade klockor på projektet jag är på nu.
Sett hitills (i ingen speciel ordning) vintage Omega seamaster, Tag WG1127,Sub (tror det var en 114060), Datejust II, en dålig Daytona homage.
 
Trodde att tjejen framför mig på tunnelbanan hade en PO Chronograph. Coolt tänkte jag, tills jag såg att sekundvisaren tickade :(. PO Chrono finns väl inte i quartz?
 
Tillbaka
Topp