Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glad att frugan bara använder terroristklockor! Dom ser sprängda ut efter 6 månader!Såg min frus Datejust som hon är så försiktig med och tar hand om så bra... Beställde en pouch till henne men den lär väl användas lika mycket som boxen. Annars såg jag en läcker 116613LN på en äldre herre på Ica i Saltis (tror att det är den referensen på TT Subben)
I know the deal! Det är helt sjukt hur man kan få något som är nytt att se ut som 200 år. Är man ute efter att få vintagekänsla på sakerna är det bara att låna ut det till min fru, om hon inte lyckats ha sönder det förståsGlad att frugan bara använder terroristklockor! Dom ser sprängda ut efter 6 månader!
"Yes" haha kyligt...Träffade på en herre med en Hublot BIG Bang och strax inpå det en trevlig kille med en Breitling superocean. Gav en komplimang till båda klockorna varav Hublot ägaren kollade på sin klocka och sa "yes"
Breitling ägaren blev väldigt glad och stannade till för att snacka klockor en stund
Lite annorlunda inlägg...
Lite parfymvarning på denna! I morgon ska jag åka till Forshaga och åtminstone spana in en riktigt clean och läcker Georg Jensen- klocka! Återkommer med bild(er).
Japp! Fördelen är, hoppas jag, att det troligtvis inte kan anses som trakasserier att titta på handleder!Såg en Rolex Day-date i guld med guldlänk på en gubbe på systemet. Han köpte två flaskor O.P. Andersson och såg väldigt nöjd ut med livet.
Så. Nu har man alltså blivit en sån som stirrar på folks handleder så fort blicken fastnar vid nåt intressant.