Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de få AP jag gillar! Grymt hård.Såg vad jag antar va en äkta AP ROC medans jag drack en kaffelemonade som va satans god. Såg rätt schyst ut faktiskt
![]()
Undrar vad den vanligaste klockan är vid champagnebaren inne i ica saltis...Såg min frus Datejust som hon är så försiktig med och tar hand om så bra... Beställde en pouch till henne men den lär väl användas lika mycket som boxen. Annars såg jag en läcker 116613LN på en äldre herre på Ica i Saltis (tror att det är den referensen på TT Subben)
![]()
DWUndrar vad den vanligaste klockan är vid champagnebaren inne i ica saltis...
Då vet vi.Har sett allt i klockväg idag, är i Dubai![]()
Vi är nördarHelt otroligt nördig tråd! Såg en planet ocean 2500 på systembolaget i Täby Centrum, schysst klocka helt klart.
Bra med edit, annars hade frågan givetvis varit hur och varför du såg arbetarens g-punkt!Såg precis en välanvänd g-punkt på en dansk arbetare, i metall dessutom. En klocka i sitt rätta element är kul att se
Edit: g-shock ska de ju såklart vara! Hahaha!![]()
Ja och varför i hela fridens namn den var i metall? Men man kan ju fortfarande undra varför telefonen ändrade som den gjordeBra med edit, annars hade frågan givetvis varit hur och varför du såg arbetarens g-punkt!
Såg min frus Datejust som hon är så försiktig med och tar hand om så bra... Beställde en pouch till henne men den lär väl användas lika mycket som boxen. Annars såg jag en läcker 116613LN på en äldre herre på Ica i Saltis (tror att det är den referensen på TT Subben)
![]()
Undrar vad den vanligaste klockan är vid champagnebaren inne i ica saltis...
Det brukar finnas mycket tittgodis på Ica Saltis. Jag har bl.a. spotat en Patek för en ganska bra bit över miljonen där
Håller med om flygplatser. Såg omegor och rollar överallt när jag var på Hongkongs flygplats.Helgulds sub med svart tavla på stekare i 60 års åldern, på Marstrands krog.
Ett hett tips för bra klockspotting är flygplatser! Ser alltid fina klockor när jag är där, ju mer internationell desto bättre![]()
Arlanda är ganska okej också! Har sett många rollar därHåller med om flygplatser. Såg omegor och rollar överallt när jag var på Hongkongs flygplats.
JämförRosé Daytona på kollega... Måste dock ta en närmare titt för att avgöra dess äkthet..![]()