Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var? roligt om det är någon från forumetSåg precis en stor fet Panerai Luminor
På en spårvagn. Gissar på turist (och ej klocksnackare). Snackade kinesiska med sina vänner.Var? roligt om det är någon från forumet
Då var det nog inte jagPå en spårvagn. Gissar på turist (och ej klocksnackare). Snackade kinesiska med sina vänner.
Så länge du inte åkt spårvagn i Göteborg idag och pratar kinesiska så var det nog inte du, nejDå var det nog inte jag
Såg precis en lirare i götet som parkerade sin X6 M och klev ur med en platona på armen!
Nästa gång ska jag ta en groupie med honom. Han bor bara 1 kvarter bortBild, annars har det inte hänt
Gööört!Nästa gång ska jag ta en groupie med honom. Han bor bara 1 kvarter bort
Najs! Daytona är en fin krono för små handleder.Såg en TT Daytona på en sofistikerad spanjorska i matbutiken här i Santa Pola. Matchade bra till hennes LV väska och plånbok
Rolex TT sub nere vid Hornsbergs strand. Brukar vara rätt bra ställe för klockspaning
Förstår precis vad du menar. Vissa dagar är bättre än andra där, speciellt på sommaren.Jaså? Igår tyckte jag mig mest se stora mängder riktigt dåliga "diamantbeströdda" fakes där. Och då joggade jag ändå bara förbi.
Hornsbergs Strand är väl hemskt varma sommardagar? Fake och ev någon bankrånarklocka.Förstår precis vad du menar. Vissa dagar är bättre än andra där, speciellt på sommaren.
Ja lite så är det ju, men inte bara. Man får titta noga!Hornsbergs Strand är väl hemskt varma sommardagar? Fake och ev någon bankrånarklocka.
Jag ser den här i dagens lokaltidning (eposten.se) , men vad är det för något? Känns förövrigt HELT rätt när det gäller kontexten.