Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var i förmiddags@jabla var inte du på loppis igår
Det är då man vill skicka en tickande bomb till ägaren!En tickande två ton sub på tåget
Han såg väldigt nöjd ut med fakeguld och häng på den ocksåDet är då man vill skicka en tickande bomb till ägaren!
Haha du frågade inte vart han lyckats få tag på en som går på batteri då?Han såg väldigt nöjd ut med fakeguld och häng på den också
Hann "tyvärr" inteHaha du frågade inte vart han lyckats få tag på en som går på batteri då?
Haha hade vart intressant med svaret.Hann "tyvärr" inte
Hehe ja, hade han kokain-nagel ocksåHaha hade vart intressant med svaret.
Jag såg en sub med blå vridring (den i vitguld) jag kan inte referensen men vet att de brukar gå för 2-300 loppor i alla fall, på en typ 18-19 årig förortsgrabb. Utgick ifrån att den var fake så lät bli att ens kommentera. Även om dessa kids kan vara driftiga så har jag ju svårt att tro att killen hade hustlat ihop en sån summa pengar. Okej om det var nån av de mer vanliga överkomliga subbarna men kom igen haha.
Bra festivalklockaDiverse ur på festival, men den som stack ut mest var en vittavlad PP 5711.. Fyfan vilken grann klocka! Mycket bättre i verkligheten än på bild
Såg en Datejust där igår!Seadweller i Sickla.
Zlatan?Såg en typ sån här
på en man med en typ sån här
utmed E4 en bit innan Södertälje på väg mot Stockholm igår.