• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

En Rolle YM i gulguld med vit tavla på en kund i piké och kortbyxor. Inte världens vackraste skapelse men jag uppskattar starkt "f**k off"-effekten i den.
 
Idag tycktes jag mig skymta en presidentlänk på en hastigt förbipasserande person ute i folkvimlet nere på stan.
Helt säkert en turist, islänningar överlag har labert intresse av armbandsur :(
 
image.png
 
En Breitling Aerospace på en loppisförsäljare. Lite kul att se då de flesta försäljare brukar ha någon Timex eller annan billig quartzhistoria. Synd bara att han sålde rätt tråkiga grejer, eller ja, mestadels verktyg.
 
Haha hade vart intressant med svaret.
Jag såg en sub med blå vridring (den i vitguld) jag kan inte referensen men vet att de brukar gå för 2-300 loppor i alla fall, på en typ 18-19 årig förortsgrabb. Utgick ifrån att den var fake så lät bli att ens kommentera. Även om dessa kids kan vara driftiga så har jag ju svårt att tro att killen hade hustlat ihop en sån summa pengar. Okej om det var nån av de mer vanliga överkomliga subbarna men kom igen haha.
 
Haha hade vart intressant med svaret.
Jag såg en sub med blå vridring (den i vitguld) jag kan inte referensen men vet att de brukar gå för 2-300 loppor i alla fall, på en typ 18-19 årig förortsgrabb. Utgick ifrån att den var fake så lät bli att ens kommentera. Även om dessa kids kan vara driftiga så har jag ju svårt att tro att killen hade hustlat ihop en sån summa pengar. Okej om det var nån av de mer vanliga överkomliga subbarna men kom igen haha.
Hehe ja, hade han kokain-nagel också ;)
 
Tillbaka
Topp