Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra fångst jag själv fiskar och trålar efter fina klockor men fick bara se DW och Gant idag.Vid lunsch idag såg jag en busslast med tyskar vid Högakustenbron, en guldpie pan, ett par Carreror och 7-8 DJ både dam och herr!
Stackare! Det handlar om att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt! I morgon är det du som lyckas!Mycket bra fångst jag själv fiskar och trålar efter fina klockor men fick bara se DW och Gant idag.
Och jag såg 2st Rolexar direkt vid insläppet till Liseberg igår. En DJ på han i luckan och en sub på han som kontrollerade inträdesbiljetterna. Det är bara att konstatera att Rolex är väldigt vanliga.Såg 3 submariners / GMT igår på Park Lane. Frågade om de var medlemmar på KS men icke
Rolex = VolvoOch jag såg 2st Rolexar direkt vid insläppet till Liseberg igår. En DJ på han i luckan och en sub på han som kontrollerade inträdesbiljetterna. Det är bara att konstatera att Rolex är väldigt vanliga.
>15,000 GaussNån annan än jag måste väl se klockor om dagarna(?!?) eller är det för att jag har så kassa klockor själv som jag ser dem? Pratade med en man utanför ICA Maxi i Sundsvall som hade en superfin Aqua Terra med gulsvartrandig sekundvisare! Vill ha! Ref någon?
"Stjärna".Såg Hammarbystjärnan Besara med en blå Rolex TT sub inne på PK-huset
"Stjärna".
OnT så såg jag en fin 16710 på en kund idag. Fan vad najs klocka det är.
Nån annan än jag måste väl se klockor om dagarna(?!?) eller är det för att jag har så kassa klockor själv som jag ser dem? Pratade med en man utanför ICA Maxi i Sundsvall som hade en superfin Aqua Terra med gulsvartrandig sekundvisare! Vill ha! Ref någon?
Du får skaffa en som en beater! Eller en TT om den vanliga är för o-blingig."Stjärna".
OnT så såg jag en fin 16710 på en kund idag. Fan vad najs klocka det är.
Näää inte TT. 16710, så ny som möjligt ska det vara. Är sugen, men har fan inte i närheten av råd.Du får skaffa en som en beater! Eller en TT om den vanliga är för o-blingig.
Fin!Såg en i ett skyltfönster i dag (är i Rom) som väckte ha-begäret. Slog dock inte till.
Annars har jag sett mycket Rolex, AP, JLC, IWC och PP i dag.