• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Såg någon bisarr svinstor gulguldare åt AP-hållet på blått läder i Malmö lite tidigare.. Kan dock ej svära på exakt vilken modell eller dess äkthet.. Kanske någon här inne? :)
 
En SMP pre ceramic och en Speedmaster som jag även fick nöjet att prova. Mycket trevlig klocka!

image.jpeg
 
Nån annan än jag måste väl se klockor om dagarna(?!?) eller är det för att jag har så kassa klockor själv som jag ser dem? Pratade med en man utanför ICA Maxi i Sundsvall som hade en superfin Aqua Terra med gulsvartrandig sekundvisare! Vill ha! Ref någon?
 
Såg en i ett skyltfönster i dag (är i Rom) som väckte ha-begäret. Slog dock inte till.
image.jpeg


Annars har jag sett mycket Rolex, AP, JLC, IWC och PP i dag.
Fin!

Finns ordentligt med franken i vintagebutikerna i Rom, gäller att ha ordentligt med koll. Var där i vintras och såg de vassaste örnklorna jag någonsin sett på en Datejust. Var nästan tvungen att blunda då det kändes som att den kunde hugga när som helst.
 
Tillbaka
Topp