Jag ser aldrig något kul in the wild annat än på Ica Emporia. Där har jag spottat Panerai, AP, 116710ln och drösvis med subbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Armani?Haha, måste dela med mig av en rolig anekdot en ytligt bekant till mig började snacka om "fina" klockor och berättade att han och hans kompis hade besökt en finare klockbutik för ett tag sedan.
Han poängterade verkligen att han sportade en äkta fin klocka vid tillfället, gissa märket?
....mycket känd italiensk designer som gör fruktansvärt snygga kostymer men mindre snygga klockor
Preferenserna är lite olika om vad som är fint!
Så rättArmani?
Rädd för att en del av dem tyvärr är fake. Förhoppnings är de flesta genuina dock!Spottade 6-8 Subar på Gröna Lund igår, även en PO Chrono med orange bezel. Och såklart en massa DW, Gant och Armani på jättetuffta kids. Är subbarna så här vanliga "där ute" eller är det mycket kopior man ser? Svårt att avgöra när man bara ser de som hastigast.
Ja. Subben är så vanlig.Spottade 6-8 Subar på Gröna Lund igår, även en PO Chrono med orange bezel. Och såklart en massa DW, Gant och Armani på jättetuffta kids. Är subbarna så här vanliga "där ute" eller är det mycket kopior man ser? Svårt att avgöra när man bara ser de som hastigast.
Värt att gå in och kolla?En snubbe i kassan på Coop Zinken hade en riktigt fin flygar Sinn!
Värt att gå in och kolla?