• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

En Tissot med subsekund, tror det var en Tradition av något slag samt en G-Shock, tror att det var någon av dom här 5600-refarna.
 
På rivieran finns det gott om dinkor..

Bara idag har jag spottat den nya rosegold DayDaten, Ap skeleton i stål, rolex Yachtmaster 116622, Breitling Avenger BlackBird, Nautilus 5711, 14270 Explorer osv osv.. För många för att nämna..:p
 
Update:
Sedan det senaste inlägget har det synts många fina klockor:greedy:

Ap Dual time, den nya Audemars Royal Oak Offshore diver gul(!), Ap RO rose gold, AP RO skeleton, GMT 116710 pepsi faded bezel, Sub 114060, Rolex DJ 16334 samt Ap RO jumbo och många fler.. Detta var bara på ungefär en timme:D
 
Spottade en Orange Omega Planet Ocean på orange rem idag vid Sturehov på en Pappa rullandes en dubbelbarnvagn.
I Verona såg jag en herre med en helgulds Daytona vid Julias balkong och sen en oerhört fin AP RO av första utgåvan enligt ägaren som även var säljare i en butik som sålde just AP. Klämde lite på en 15400 i stål hos honom men den är för stor så en 15202 får det bli. Synd bara man är lite tight på pengar för annars skulle jag klips @Guskleto s. :D
 
Update:
Sedan det senaste inlägget har det synts många fina klockor:greedy:

Ap Dual time, den nya Audemars Royal Oak Offshore diver gul(!), Ap RO rose gold, AP RO skeleton, GMT 116710 pepsi faded bezel, Sub 114060, Rolex DJ 16334 samt Ap RO jumbo och många fler.. Detta var bara på ungefär en timme:D
Tror inte du sett en 116710 med fadeat pepsi eftersom den har keramisk bezel som inte fadear. Och inte ens finns i pepsi.. ;)
 
Jo minsann, idag har det varit bländande med flashiga klockor. Har bland annat sett en äkta GANT med riktigt fin patina (siffror i urtavlan trillat bort etc) samt en Seiko-kvarts och jag tror också en och en annan 18k guld-Regal har smugit sig in också.

Today was a good day. :cigar:
 
Spottade 6-8 Subar på Gröna Lund igår, även en PO Chrono med orange bezel. Och såklart en massa DW, Gant och Armani på jättetuffta kids. Är subbarna så här vanliga "där ute" eller är det mycket kopior man ser? Svårt att avgöra när man bara ser de som hastigast.
 
Spottade en dam med en Lady Nautilus diamond bezel, herrn hade en blå DJ 2. Tidigare syntes även den nya yachtmastern 116655 samt en 16710 pepsi. Bra dag som klockspottare:D
 
smygfota en GMT med pepsi bezel
gmtpepzi.jpg
 
Såg en schysst sliten 90-tals ana/digi-Bratte med UTC-länk på en utrikesboende kund. Inte WIS per se men klart intresserad, stor fantast av alla GMT-funktioner där ute. Väldigt nice!
 
Tillbaka
Topp