• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Julle

Omega
Ja hennes övriga attribut bidrar till att jag kan förbise vissa detaljer. Fick nyss ett sms som löd i stil med ; "tack för fikan, trevligt att ses. Hoppas det sker igen"

Baby.. i'm back in the A-game! ;):woot:
Perfekt ju att bli tillsammans med henne för att lära henne ett och annat! Skulle det skita sig så småningom har du förhoppingsvis iallafall fått in någon i den fantastiska klockvärlden.. ;)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sprang på denna coola TT Datejust idag (min Root Beer fick hälsa på sin kusin, typ).

Farbrorn som hade den spelade golf med den, med grymt bilhandlarhäng, som ingenting. Han hade köpt den själv i Geneve 1972. Box å kvitto fanns hemma i lådorna.

image.jpeg


"Du kanske inte skulle ha den när du spelar golf", sa jag.
"Vadå'rå?", sa han. "Det har jag alltid haft. En gång stannade den, men då lämnade jag in den å sen funkade den igen. Det kostade bara 5000", blev svaret. :eek:
 

Depp-Erik

Cartier
Nu kommer en halv novell här...
Satt på tåget igår, mittemot sätter sig ett par och gullar med varandra. Ganska snart inser jag att tjejen i paret är min första riktiga romans som jag inte sett på många år. Hon låtsas inte känna igen mig, jag låtsas inte känna igen henne (barnsligt ja, men vadfan skulle jag säga?).
Hennes kille sportade en daytona, jag hade min Seiko, ett visst mindervärdeskomplex etableras. Hon hade blivit snyggare också... Jävla skit.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Nu kommer en halv novell här...
Satt på tåget igår, mittemot sätter sig ett par och gullar med varandra. Ganska snart inser jag att tjejen i paret är min första riktiga romans som jag inte sett på många år. Hon låtsas inte känna igen mig, jag låtsas inte känna igen henne (barnsligt ja, men vadfan skulle jag säga?).
Hennes kille sportade en daytona, jag hade min Seiko, ett visst mindervärdeskomplex etableras. Hon hade blivit snyggare också... Jävla skit.
Deppigt ;)
 

sweedee

Cartier
Nu kommer en halv novell här...
Satt på tåget igår, mittemot sätter sig ett par och gullar med varandra. Ganska snart inser jag att tjejen i paret är min första riktiga romans som jag inte sett på många år. Hon låtsas inte känna igen mig, jag låtsas inte känna igen henne (barnsligt ja, men vadfan skulle jag säga?).
Hennes kille sportade en daytona, jag hade min Seiko, ett visst mindervärdeskomplex etableras. Hon hade blivit snyggare också... Jävla skit.
Om han satt i stolen närmast gången. Sätt mobilen på ljudlös och dra upp nå porr. Se till att bli halvhård och lägg diskret kuken snett mot låret. Låtsas nu att du får ett viktigt privat samtal som gör att du måste ställa dig upp och gå där det ej sitter folk. När du nu ställer dig upp och går förbi han så "råkar" du stöta i han med penis dvs på utsida arm/axel varpå du säger "oj ursäkta" och ger han en Liten för hård klapp på axeln och går vidare. Han kommer troligtvis inte förstå direkt vad som hände men efter en stund så infinner sig nog verkligheten hos han dvs att du har en stor jävla kuk. Kanske är detta något han drar upp till tjejen också och vips så sitter hon tänker på dig och din penis medans han förhoppningsvis får komplex över sin egen storlek.
 
Senast ändrad:
Om han satt i stolen närmast gången. Sätt mobilen på ljudlös och dra upp nå porr. Se till att bli halvhård och lägg diskret kuken snett mot låret. Låtsas nu att du får ett viktigt privat samtal som gör att du måste ställa dig upp och gå där det ej sitter folk. När du nu ställer dig upp och går förbi han så "råkar" du stöta i han med penis dvs på utsida arm/axel varpå du säger "oj ursäkta" och ger han en Liten för hård klapp på axeln och går vidare. Han kommer troligtvis inte förstå direkt vad som hände men efter en stund så infinner sig nog verkligheten hos han dvs att du har en stor jävla kuk. Kanske är detta något han drar upp till tjejen också och vips så sitter hon tänker på dig och din penis medans han förhoppningsvis får komplex över sin egen storlek.
Hahhah vad fan läste jag precis! :D
 

Depp-Erik

Cartier
Om han satt i stolen närmast gången. Sätt mobilen på ljudlös och dra upp nå porr. Se till att bli halvhård och lägg diskret kuken snett mot låret. Låtsas nu att du får ett viktigt privat samtal som gör att du måste ställa dig upp och gå där det ej sitter folk. När du nu ställer dig upp och går förbi han så "råkar" du stöta i han med penis dvs på utsida arm/axel varpå du säger "oj ursäkta" och ger han en Liten för hård klapp på axeln och går vidare. Han kommer troligtvis inte förstå direkt vad som hände men efter en stund så infinner sig nog verkligheten hos han dvs att du har en stor jävla kuk. Kanske är detta något han drar upp till tjejen också och vips så sitter hon tänker på dig och din penis medans han förhoppningsvis får komplex över sin egen storlek.

Så många anledningar jag kan komma på för att inte utföra denna föreslagna handling. Det starkaste argumentet är nog ändå: Varför skulle han behöva en stor penis när han har en daytona?
 
Topp