lofgreno
Guld
Haha, låter klokt.Står bredvid en snubbe i kön som sportar en speedmaster.
Edit: hans fru bar en DJ men jag kände att jag inte kunde med att fota henne om jag inte var beredd att gå där ifrån med gluggar i tandraden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, låter klokt.Står bredvid en snubbe i kön som sportar en speedmaster.
Edit: hans fru bar en DJ men jag kände att jag inte kunde med att fota henne om jag inte var beredd att gå där ifrån med gluggar i tandraden.
Kan inte kostat jättemycket eller?
Min andra hälft plockade precis fram en del av mina klockor och undrade hur jä**a mycket pengar jag egentligen lägger på min hobby
Du hann föreKan inte kostat jättemycket eller?
Rolexarna är ju fake.
Hur ska du kontra det påhoppet?
Min andra hälft plockade precis fram en del av mina klockor och undrade hur jä**a mycket pengar jag egentligen lägger på min hobby
Uh oh, I can feel Michael Jackson and his popcorn coming onKan inte kostat jättemycket eller?
Rolexarna är ju fake.
Riktigt tråkigt inlägg om det är som vaniljglass säger!
Jupp, nog med att köpa fejk, ljuga om dessa på nätet, men att ljuga för sin andra hälft tar prisetRiktigt tråkigt inlägg om det är som vaniljglass säger!
Men hon blir nog glad när hans hobby inte är så dyr som hon tror.Jupp, nog med att köpa fejk, ljuga om dessa på nätet, men att ljuga för sin andra hälft tar priset
Det är ju alltid som vaniljglass säger.....Riktigt tråkigt inlägg om det är som vaniljglass säger!
Snyggt, du borde ändra namn till Äkta vaniljglass!Det är ju alltid som vaniljglass säger.....
I alla fall när det gäller äkta/inte äkta rolex.
Kan inte kostat jättemycket eller?
Rolexarna är ju fake.
Typ storleken på allt (text, index etc) och allt det i förhållande till varandra, ser skevt ut. Lumeplupp på "Subben" också texNu får ni hjälpa den svage, hur ser ni det på den suddiga bilden?
Jag ska ta mig fan hålla mig borta från Rolex, det är vad jag läser.Typ storleken på allt (text, index etc) och allt det i förhållande till varandra, ser skevt ut. Lumeplupp på "Subben" också tex
Hehe nej det tycker jag inte! Snarare tvärt om, så lär du dig se de små skillnaderna fortare.Jag ska ta mig fan hålla mig borta från Rolex, det är vad jag läser.
Pinsamt är bara förnamnet.Kan inte kostat jättemycket eller?
Rolexarna är ju fake.
Hoppas du är ärlig mot din andra hälft. Riktigt tråkigt med falska klockor och människor.