• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

IMG_1782.JPG
Fick det här erbjudandet i min mail idag. Inte så unik design.
 

Milanoo

Omega
crew change idag så såg säkert 10-15 olika rollar(subbor, sea dwellers, gmt) några omegor, några Oris, enstaka breitlings
 

Kugghjul

Panerai
Nöjespark:
Fullt av skräpklockor, självklart såg jag ett flertal DW... och en fejk sub tror jag.

Och så höjpunkten, en Rolex Milgauss, svart urtavla med den gröna kristallen. Läcker!
 

Lyfali

Cartier
När jag var i spanien åt jag på en restaurang och såg flertalet paneraier av olika modeller och även en jätte fin jaeger lecoultre och ett gäng rolex.

Lite roligare nu när man fått upp ögonen för klockor så ser man ju så mycket mer :p
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
På Skidcentret i Åsarna kan man inte bara flukta på alla medaljer från stortiden, käka lunchbuffé och fynda grejer på outleten. Idag kunde man bland annat se en göteborgsk herre med (vad annars) en tvåtons-chronomat av senare modell samt en annan herre med guldgulds-DD med presidentlänk & diamanttavla.
Den senare satt som en viltskav, riktigt fin.
 

UNO

Panerai
Tidigare i veckan såg jag en Hublot BigBang på Ica i Hemse på Gotland.
Den stack ut bland alla Submariners.
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Kunderna i Nacka har stålar hehe
brukar flyga förbi några Omegas och Rolexar per dag, kvinnorna har ofta små nätta Omegas, männen har till viss del Rolex eller Omega Planet Ocean
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Såg en kille i en bil stanna till i en korsning och noterade en DJ. Han hade rutan nere och jag tänkte kommentera den lite kvickt men blev inte så.
 
Senast ändrad:
Topp