Klocksnack smittar vettu. I detta fall från lillebror till storebror
En kort stund var jag rädd att jag var inblandad i soppan, sedan kom jag på att det var helgen innan. Puh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klocksnack smittar vettu. I detta fall från lillebror till storebror
Menar du att du ljuger och överdriver? På internet?
Fy fan va lågt
Mötte folket bakom det svenska kolfiber-cykelmärket Rolo på Eurobike-mässan i förra veckan. En av dem bar denna Patek Philippe Nautilus. Köpt på åttitalet. Alla i hans familj har en Patek. Ryktet sa att denna kille var bra bundis med John Kerry. Och i förlängningen Obama I guess...
Någon mer som sett nått trevligt idag?
Såg en Audemars Piguet ROO Black Themes på en herre som köpte en robot på Webhallen
Trots att man läser på högskola finns det en hel del godbitar att titta på! Bara lilla gångbiten på 150m till caféet för att köpa kaffe resulterade i:
Rolex Submariner
Rolex GMT
Breitling Avenger av något slag (tror jag)
Tag Heuer Carrera
+ några jag inte lyckades helt se vad det var men som jag vet om att det inte är skräp.
Någon mer som sett nått trevligt idag?
Kan lägga till en Rolex Explorer II med vit tavla.
Litet sidospår men på gatwick i helgen så kom där fram inte mindre än 4 herrar och berömde mig för min AP. En av dom var dock väldigt skeptisk till äktheten då jag sportade mjukisbyxor och en jiu-jitsu t-shirt med ett par slitna adidas skor. Så det blev till att plocka av den och låta han känna o klämma lite.
Fantastiskt kul