Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt livet måste vara om synen av en stålsub gör dagen bättre.Var på evenemang i Köpenhamn i helgen. Efter att ha tappat min plånbok på tåget så satt jag i kafeterian och jagade banker etc. Livet kändes sådär. Ser sedan att killen vid bordet framför mig lutar sig bakåt med händerna knäppta bakom huvudet. På handleden sitter en fin Sub och livet känns helt plötsligt mycket bättre. Senare framåt kvällen ser jag ytterligare en Sub på en metron och ännu en på en servitör på restaurangen vi besökte. En lyckad dag till slut!
Sitter du i VIP-lounge:n eller?Segväntar på Splits flygplats... 4 Panerai inom fem meter, minst 5 subbar, vintage datejust med avslappnat häng på länken, gmt master, Oris Aquis. Mittemot sitter en gubbe som kör dubbelt, lite oklart vad men den ena har iaf månfas
Nope, bland de vanliga dödliga, men jag upptäckte att jag satt vid gaten för flighten till Geneve.Sitter du i VIP-lounge:n eller?
Not bad! Den är fin. Önskar att den var lite mindre bara.Åkte tunnelbana med en SS Skydiver idag
Förbaskat trevlig klocka det där.
Inte dåligt!På dagens tunnelbana sågs
En Daytona
En DJ
En AT Quartz
Och alla bars av kvinnor vilket jag tycker va roligt hopps vi får en ökad spridning här på forumet!
Vilken är den trista varianten av SMP?Åkt Vaxholmsbåt och sett iaf 3 Seamasters (den trista varianten), Seiko 007, en blå Datejust och vad jag tror var en Omega Bullhead.
På vägen hem hann jag se en Tudor BB och ytterligare en 007:a.
Vilken är den trista varianten av SMP?
Och till nästa fråga. Vilka modeller är de roliga???
OBS detta är enbart min högst subjektiva åsikt och menar inte att trampa någon på tårna. Tycker bara den är så väldigt tråkig och intetsägande
....Och såklart så trampar man någon på tårnaOch till nästa fråga. Vilka modeller är de roliga???
Absolut inte. Blev bara nyfiken. Fattade det som du hade några favoritmodeller av seamaster. Själv gillar jag dem med svärdvisare och stålinlägg på bezel bäst. Har svårt för all typ av skeleton. Och länken är ju ingen favvo heller.....Och såklart så trampar man någon på tårna
Pratar vi Seamaster så är exempelvis Planet ocean och Aqua Terra två modeller jag gillar väldigt mycket.