• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Erikd

Cartier
Jobbar på vårt danska kontor idag och åt lunch i den lunchrestaurang som finns i huset. En herre vid bordet bredvid körde Rolex Daytona 116506. Tyvärr ingen bild men kastar in bild skamlöst lånad från nätet...
C979D9E3-F2AE-4F40-80DF-80A81F1D033E.jpeg
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, det är frågan. I morse såg jag en kille i tonåren med klocka och bara det är ovanligt men denna var dessutom mekanisk, typ 38 mm, tunn , blå tavla med röd sekund. Ser jag honom igen så måste jag fråga vad det är.
 

Oniel

Panerai
Träffade en kille i fredags med en trevlig RO berömde klockan vilket är något jag inte brukar göra men han uppskattade det och tog även av sig klockan så jag fick klämma lite.
 

lazy

Breitling
Jag var på en examensfest i fredags och såg en stilig herre på ca 60 år med en day date i vitguld och grön tavla. Så feg som jag är vågade jag inte ta några bilder dock:D
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Varit i Köpenhamn idag, ett soligt nyhavn bjöd på många godbitar, flest subbar såklart men även en speedy samt en santos och en tank.
 

M.B.

Cartier
YM 116622 med blå urtavla på en dansk ordningsvakt i CPH flygplats. Tyvärr hade jag inte min TT på mig, men han uppskattade att nån har faktiskt märkt hans som en YM och inte som "en konstig submariner":D
 

M.B.

Cartier
En försäljare på Autoropa med en Hulk. Är du med här eller ? Fixa en förlängt garanti så kan vi prata vidare :D
 
Topp