Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske fake då? Hur var personen i övrigt?Den blåa såg ut att vara ett ihopplock av en vanlig med bezel och urtavla från en smurf. Den hade inte alls den lyster som vitguldsrolexar har.
Kan varit fake. Det var en kille i 30 års åldern. Inga märkvärdiga kläder eller liknande. Det enda jag tänkte på när jag såg den var att den saknade all lyster som vitguldssubben har. Vitguld har ju annan färg än 904L stål. Det hade inte förvånat om den var fake nu när jag tänker på det.Kanske fake då? Hur var personen i övrigt?
Var på en mindre badplats ute i Stockholms skärgård. Två killar med varsin modern sub dyker upp, ingen av dem badade med dem vad jag såg. Töntar.
Varenda en har en äldre DJ nu förtiden nästan, man kan gå vart som så ser man en haha! Älskar DJ, men lite äldre dj:s känns det som alla harMånga Rolex DJ på TV4 nu. Först Leif GW såklart. I övrigt har även den kvinnliga programledaren (vad det nu är hon heter) en DJ på jubilee. Sedan tillfrågades en ”bröllopsfixarexpert” och såg det ut att vara DJ på oester. GW har ju för mycket häng. Annars allt väldigt smakfullt. Sen kan man ju fundera över om man verkligen vill ha ett armband på samma arm, som bröllopsfixaren hade, med de repor som följer.
Jag har berömt en del herrar (goppar) med Rolex eller Omega PO. De flesta blir skeptiska, avfärdande eller förstår inte. Lättare med yngre personer. Undantag generellt är klockintresserade: de skiner upp och vill gärna prata lite.Det var tveklöst Pepsi-tema idag i Simrishamn på Österlen. Först såg jag en jättefint patinerad 16710 där den röda halvan hade bleknat till ljusrosa. Sedan till min förvåning såg jag även en superfin 1675 på en äldre herre. Var när att berömma båda personer i fråga men var för feg...
Man vill ju inte framstå som ett jävla ufo. Jag vet själv hur jag hade reagerat om nån hade kommit fram och berömt mina skor exempelvis, Mao ganska förvirrad och obekvämJag har berömt en del herrar (goppar) med Rolex eller Omega PO. De flesta blir skeptiska, avfärdande eller förstår inte. Lättare med yngre personer. Undantag generellt är klockintresserade: de skiner upp och vill gärna prata lite.
Däremot har jag fått kommentar/komplimang när jag burit en dyrare Omega t ex, och tycker jag ju det är trevligt och kan prata lite klockor med personen.Man vill ju inte framstå som ett jävla ufo. Jag vet själv hur jag hade reagerat om nån hade kommit fram och berömt mina skor exempelvis, Mao ganska förvirrad och obekväm
Är väl bara öppna munnen. Brukar oftast bli bra prat.Det var tveklöst Pepsi-tema idag i Simrishamn på Österlen. Först såg jag en jättefint patinerad 16710 där den röda halvan hade bleknat till ljusrosa. Sedan till min förvåning såg jag även en superfin 1675 på en äldre herre. Var när att berömma båda personer i fråga men var för feg...
Fast det där är ju inte sant. Allt beror på hur man tar snacket.typisk svensk mentalitet. prova ge en positiv kommentar till en jänkare tex. dom skiner upp som en sol och blir genast på bra humör. hahaha