Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råkade idag se en klocka som en av skådespelarna i den norska serien "Lyckolandet" hade på sig. Någon som vet vad det kan vara för någon? Gillar designen.
ser väl mer ut som en gammal tissot 516 kanske auto versionenSkulle kunna vara en gammal Seamaster typ 70-tal. Är dock inte säker.
ser väl mer ut som en gammal tissot 516 kanske auto versionen
den ser ut som de skulle kunne vara en sådan!Det är mycket möjligt. Jag tänkte på en sån här typ (inte min bild)
Cool, och dyr. Men lite osmaklig tycker jag. Bära den varje dag, nja. I en samling och ha som weekend/sommar/lattjoklocka. Visst.Kommer se denna nästa varje dag... Mina nya VDs klocka.
Han kanske har andra oxå, träffade honom för första gången idag , men kan säga den där klockan syntes på långt avstånd.Cool, och dyr. Men lite osmaklig tycker jag. Bära den varje dag, nja. I en samling och ha som weekend/sommar/lattjoklocka. Visst.
Haha ja den syns!Han kanske har andra oxå, träffade honom för första gången idag , men kan säga den där klockan syntes på långt avstånd.
Funkar säkert bra på sommaren i Sandhamn men jag är tveksam till den i mer sofistikerade sammanhang eller som vardagsdinka...Cool, och dyr. Men lite osmaklig tycker jag. Bära den varje dag, nja. I en samling och ha som weekend/sommar/lattjoklocka. Visst.
Nu har han ju inte sagt vad det är för arbete han har. Det är ju skillnad på om han jobbar med att hyra ut strandstolar i Thailand eller om han har ett jobb där man bär kostym och ska vara propert klädd. Jag hade lätt kunnat ha på mig en sådan klocka varje dag och då jobbar jag som projektledare där jag är en hel del på byggen. Sen hade jag inte valt en sådan klocka pga den inte är speciellt snygg IMO.Funkar säkert bra på sommaren i Sandhamn men jag är tveksam till den i mer sofistikerade sammanhang eller som vardagsdinka...
Att en chef väljer en sådan påfågel-klocka till vardags i arbetet säger nog en hel del om chefen.
dom göra rätt mycket hommager på olika modeller bland annat en på expy1En bekant lät mig fota hans klocka. Inköpt i Wien för cirka 560 Euro.
Aldrig hört talas om märket tidigare... Någon som vet något mera om klockan?
Han KASTAR den...På Sturup i Malmö ser jag en man i 50-60 års åldern som tar av sin Rolex 1601/3 och kastar den i korgen på säkerhetskontrollen... Det där gjorde ont i hjärtat...