Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han ville inte framstå som alltför pushy och posh sa han. Men ja, Hulken är Hulken och bör bäras som en Hulk av en ägare till en Hulk.
Jag tipsade honom om att köpa en vintage Omega om Hulken kändes för prålig i vissa situationer. Jag förstår att den kan sticka i ögonen hos vissa.Jag körde Hulk i nästan 3 år. Ibland gömde man den, beror på situation.
Men svårt att gömma den när man går i T-shirt i ett stålverk när man var ute hos kund
En operatör sade: " Du är nog den enda i detta götvalsverk någonsin med en Rolex..."
True. Samtidigt. Ett sälj skapar möjligheter att köpa fler klockor.Samtidigt. Jävlar Jante om man ska välja klocka efter vad andra tycker?
Och du bar?Igår söndag. Lekplatsen i Humlegården (Stockholm).
95% av alla pappor på plats bar Submariner/Datejust.
Daytona 116500, svart tavlaOch du bar?
Ännu en ganska meningslös listtråd, men idag såg jag följande klockor:
En flygvärd(?) med Rolex Explorer II, svart tavla.
En flygvärd med en Omega SMP med svart tavla.
En chartersvensk med en riktigt sliten och solblekt Omega Seamaster quartz.
En tjock och solbränd chartergubbe med kungen av gubbklockor: Rolex Daydate i guld.
Vilka klockor stirrade DU på idag?
Vilket PC?Var förbi Porsche Center för någon vecka sen. Varje person jag såg där, både kund och säljare, hade allt från datejust till sub/gmt. Kände nästan jag behövde gömma min ap
PC gbgVilket PC?
Kul, för det ser exakt likadant ut i Malmö
Varför kände du att du behövde gömma din AP?Var förbi Porsche Center för någon vecka sen. Varje person jag såg där, både kund och säljare, hade allt från datejust till sub/gmt. Kände nästan jag behövde gömma min ap
Ne bara ett dåligt skämt men Rolex var uppenbarligen märket man skulle ha runt handleden därVarför kände du att du behövde gömma din AP?
Det är ju då du ska flasha din AP. Kan inte tänka mig ett bättre tillfälle faktiskt...Ne bara ett dåligt skämt men Rolex var uppenbarligen märket man skulle ha runt handleden där
Kul men betyder ju nödvändigtvis inte att hon har ett klockintresse. Kan vara en present från familjen eller liknande.Satt på en föreläsning och såg att min kvinnliga klasskamrat sportade en 36mm Datejust. Man blir ju glad, få kvinnor jag upplever bär eller har ett intresse av klockor.
Självklart kan det vara så, har ännu inte fått tillfälle att prata djupare om klockor ännu. Däremot så kommenterade jag att hon hade en "snygg DJ", varpå hon svarade tack!Kul men betyder ju nödvändigtvis inte att hon har ett klockintresse. Kan vara en present från familjen eller liknande.
Kul men betyder ju nödvändigtvis inte att hon har ett klockintresse. Kan vara en present från familjen eller liknande.