Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer inte ihåg sist jag såg något intressant faktiskt. 95% går att trycka in i något av följande fack. Behöver väl inte nämna att man såklart är skadad och tittar på ALLAS handleder.
- Gubbe med typ Certina quartz från 90-talet
- 35-45 år med någon typ av smartwatch (alla på mitt jobb)
- 20-25 åring med Rolex
Inget fel med något av kategorierna men man är inte direkt nära att sticka in en spontan komplimang heller Har jag glömt någon kategori??
Hade jag sett en Aqualand in the wild hade jag inte kunnat motstå att lägga en kommentar faktiskt! Seikodykare är för mig också sällsynt.
- I övrigt välklädd kvinna med nån alldeles för stor, guldig styggelse med fejkstenar. Märkligt tycker jag, men de kanske kopierat sin outfit från nån influencer och saknar egen stil?
- en hel del Seikodykare och Citizen Aqualand i år. På gummi oftast.
Umeå måste väl vara en av de städer där det är svårast att se en klocka.Såg en Sinn U1 på nato på restaurang i Umeå igår. Så jävla soft.
Ser jag en klocka där troligtvis ett klockintresse ligger bakom så dundrar jag bara fram och kommentarer: sjysst klocka! Har alltid lett till en trevlig klock konversationJag såg en kille på gymmet som bar en vad som syntes var en fin klocka. Men såg inte vilken det var. Och när man inte känner personen så vill man ju inte närma sig för mycket ifall han märker det. Det går ju kolla i vissa fall i t ex. en kö eller på en restaurang när personen är i närheten. Men när någon rör på sig är det svårare.
Om det är någon man träffat och pratat med tidigare så kan man ju närma sig och fråga förstås och då kan det kanske bli nån klockkonversation om det vill sig väl.
Såg någon typ av Cartier Santos idag jag som nämnde att jag aldrig ser något intressant! En mindre modell i two tone som bars av en äldre man. Spottades i utkanten av en uteservering. Riktigt bra.Ser jag en klocka där troligtvis ett klockintresse ligger bakom så dundrar jag bara fram och kommentarer: sjysst klocka! Har alltid lett till en trevlig klock konversation
En äldre antar jag, typ en sån här? Dom är otroligt finaSåg någon typ av Cartier Santos idag jag som nämnde att jag aldrig ser något intressant! En mindre modell i two tone som bars av en äldre man. Spottades i utkanten av en uteservering. Riktigt bra.
Yes! Passade han utmärkt.En äldre antar jag, typ en sån här? Dom är otroligt fina
Såg en Batman på Kolmården idag! Inget annat kul dock
Trist, den är hemsk.
Inte idag, men var en sväng på Sandhamn här om dagen och här är det som utmärkte sig;
2st helguld Daytona, (En nyare med oysterflex och en 90-talare(?) på läder, galet läcker på äldre herre och favoriten för dagen).
1st Day-Date 36 på President
1st GMT Root Beer Nyare
1st Exp 2 16570 Polar
Utöver det ett gäng Subbar och DJ's etc.
Tack för ditt bidrag i trådenKul, det personliga uttrycket frodades…
Tack för ditt bidrag i tråden
Tolka det som du vill, men de jag valde att nämna satt på rätt person och jag hade nog inte behagat skriva här om det inte kändes som lite kul.Kul, det personliga uttrycket frodades…