Någon mer som spelar Hogwarts Legacy? Vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Också lite nyfiken på det. Varvat Last of Us Remastered nu, finns inget annat spel som riktigt lockar tycker jag…Någon mer som spelar Hogwarts Legacy? Vad tycker ni?
Jag har inte hunnit med det än då jag fortfarande försöker ta mig igenom Dead Space men jag har bara hört gott om det vilket är lite roligt med tanke på vilka negativa förväntningar många verkar ha haft.Någon mer som spelar Hogwarts Legacy? Vad tycker ni?
Jag är några timmar in och tycker det är varierande och kul. Fina miljöer och roliga dialoger. Även svårare än vad jag hade trottJag har inte hunnit med det än då jag fortfarande försöker ta mig igenom Dead Space men jag har bara hört gott om det vilket är lite roligt med tanke på vilka negativa förväntningar många verkar ha haft.
Vad är dina intryck?
Har bara hunnit 4 timmar men so far är det 10 poäng i min bok. Sambon har kört 6 timmar och hon är oxå lyriskNågon mer som spelar Hogwarts Legacy? Vad tycker ni?
Jag är 11 timmar in, sambon 13 timmar in. Vi tycker fortfarande att det är kulHar bara hunnit 4 timmar men so far är det 10 poäng i min bok. Sambon har kört 6 timmar och hon är oxå lyrisk
Jag är 11 timmar in, sambon 13 timmar in. Vi tycker fortfarande att det är kul
När du är klar med hogwarts, pröva red dead redemption 2. Oxå ett singleplayer spel som har magisk story och känsla(i mitt tycke)Jag är 11 timmar in, sambon 13 timmar in. Vi tycker fortfarande att det är kul