Jämfört med denna är den definitivt mest prisvärd.
http://www.ebay.co.uk/itm/Seiko-SLA...792475?hash=item1ecac2f21b:g:MRYAAOSw3h1ZXL9k
http://www.ebay.co.uk/itm/Seiko-SLA...792475?hash=item1ecac2f21b:g:MRYAAOSw3h1ZXL9k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att England är inom EU och jag hittade inte det svenska. Inte för att det spelar ngn större roll när alla varit bokade sedan innan listpris ens blev känt. Tänker inte försvara priset. Låter marknaden avgöra men jag tycker det är väldigt prisvärt. Därav mitt inlägg.Varför jämför du med engelskt listpris?
Jämfört med denna är den definitivt mest prisvärd.
Som jag förstår SLA017-tråden på forumet finns den tillgänglig hos åtminstone två återförsäljare i Sverige.För att England är inom EU och jag hittade inte det svenska. Inte för att det spelar ngn större roll när alla varit bokade sedan innan listpris ens blev känt. Tänker inte försvara priset. Låter marknaden avgöra men jag tycker det är väldigt prisvärt. Därav mitt inlägg.
Absolut.Absolut men det där är ju ett fantasipris utan dess like.
Som jag förstår SLA017-tråden på forumet finns den tillgänglig hos åtminstone två återförsäljare i Sverige.
Absolut.
Däremot tror jag att det kommer vara svårt att hitta någon på andrahandsmarknaden under 35000kr. Någonsin.
Eller jag hoppas det för den är så jävla bra.
37-38, minns inte exakt.Vad kostar den där?
Nej, men önskar verkligen att jag hade enDu har en, eller hur?
Visste jag inte! Bra tips som också hör hemma i mest prisvärda tråden isf. Måste vara avbokningar då Sveriges tilldelning var närmast obefintlig.Som jag förstår SLA017-tråden på forumet finns den tillgänglig hos åtminstone två återförsäljare i Sverige.
37-38, minns inte exakt.
Lär vara ganska lönlöst att försöka.Ja då är ju 35 prisvärt såvida man inte kan pruta rejält hos nån handlare som råkar ha en på hyllan.
Har du en själv?Lär vara ganska lönlöst att försöka.
Nej inte ännu iaf.Har du en själv?
Som jag förstår SLA017-tråden på forumet finns den tillgänglig hos åtminstone två återförsäljare i Sverige.
Den listar 38' och Globen har en låååång lista på folk som vill köpa. Klockmaster Hansson har 1st som de knappast lär sälja under listpris, om den inte redan är såld.Vad kostar den där?
Öööööh. Du hade förstatjing men bangade, tror du en LE som denna blir billigare med åren? Ytterst tveksamt.Får väl vänta tills den hamnar på en prislapp som [jag anser] är rimlig och gör den aldrig det får man köpa annan klocka, svårare än så är det inte, även om det såklart lätt blir så att man blir fartblind när den är limiterad och whatnot.
Var därför jag postade här. Lär aldrig gå under 35 i fungerande skick. Kommer nog snarare att stiga radikalt. Sen är det alltid lite kul att röra om lite i den svenska avundsjukan. Är själv inget fan av limited ed eller ens av nya klockor men en bra affär är det iaf för köparen.Får väl vänta tills den hamnar på en prislapp som [jag anser] är rimlig och gör den aldrig det får man köpa annan klocka, svårare än så är det inte, även om det såklart lätt blir så att man blir fartblind när den är limiterad och whatnot.
Läs inte in så mycket, då är det inte en klocka för mig bara.Öööööh. Du hade förstatjing men bangade, tror du en LE som denna blir billigare med åren? Ytterst tveksamt.
Urverket är tillverkat av Samuraisvärd från 1000-talet och värmebehandlat i drakeld.Är det något speciellt urverk i den där Seikon men tanke på priset? Känner att jag behöver göra lite research i Kobra Kai gälla detta
justerat 8L35. Fina grejer.Är det något speciellt urverk i den där Seikon men tanke på priset? Känner att jag behöver göra lite research i Kobra Kai gälla detta
Är de valutasmugglare?Ja, Taylor Swift och hennes bror!
Konstigt.
En Rolex som inte är limiterad men eftertraktad kan säljas för 20-40 över listpris...
En limiterad Seiko med ganska stor efterfrågan måste säljas för under listpris eller till samma förmånliga pris som de som ställt sig i kö i 6månader...
Konstigt.
En Rolex som inte är limiterad men eftertraktad kan säljas för 20-40 över listpris...
En limiterad Seiko med ganska stor efterfrågan måste säljas för under listpris eller till samma förmånliga pris som de som ställt sig i kö i 6månader...
Urverket är tillverkat av Samuraisvärd från 1000-talet och värmebehandlat i drakeld.