• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Varför jämför du med engelskt listpris?
För att England är inom EU och jag hittade inte det svenska. Inte för att det spelar ngn större roll när alla varit bokade sedan innan listpris ens blev känt. Tänker inte försvara priset. Låter marknaden avgöra men jag tycker det är väldigt prisvärt. Därav mitt inlägg.

För att England är inom EU och jag hittade inte det svenska. Inte för att det spelar ngn större roll när alla varit bokade sedan innan listpris ens blev känt. Tänker inte försvara priset. Låter marknaden avgöra men jag tycker det är väldigt prisvärt. Därav mitt inlägg.
Som jag förstår SLA017-tråden på forumet finns den tillgänglig hos åtminstone två återförsäljare i Sverige.

Får väl vänta tills den hamnar på en prislapp som [jag anser] är rimlig och gör den aldrig det får man köpa annan klocka, svårare än så är det inte, även om det såklart lätt blir så att man blir fartblind när den är limiterad och whatnot.

Får väl vänta tills den hamnar på en prislapp som [jag anser] är rimlig och gör den aldrig det får man köpa annan klocka, svårare än så är det inte, även om det såklart lätt blir så att man blir fartblind när den är limiterad och whatnot.
Öööööh. Du hade förstatjing men bangade, tror du en LE som denna blir billigare med åren? Ytterst tveksamt.

Var därför jag postade här. Lär aldrig gå under 35 i fungerande skick. Kommer nog snarare att stiga radikalt. Sen är det alltid lite kul att röra om lite i den svenska avundsjukan. Är själv inget fan av limited ed eller ens av nya klockor men en bra affär är det iaf för köparen.

Den är kanonfin men jag är inte mogen att köpa en Seiko i den prisklassen. Sen finns det säkert en global Seiko community som kommer bidra till en bra värdeökning. 2000 ex är inte mycket om man räknar in alla entusiastiska asiater :snaphappy:

Är det något speciellt urverk i den där Seikon men tanke på priset? Känner att jag behöver göra lite research i Kobra Kai gälla detta :)

Konstigt.
En Rolex som inte är limiterad men eftertraktad kan säljas för 20-40 över listpris...

En limiterad Seiko med ganska stor efterfrågan måste säljas för under listpris eller till samma förmånliga pris som de som ställt sig i kö i 6månader...

IMG_0006.JPG

Tillbaka
Topp