Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BortaVarför köper ingen @virrooo's speedmaster? cal.861 och krämig patina för 27 000 får ju anses som en bra affär
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-145-022-1985.86055/
Dyker en annons upp här så är den snart avslutad!
Det sistnämnda!Ovanligt många bra priser på klockor nu. Fattig januari, bostadsbankomater som sinar eller hänger folk här bara för att minst prisvärda-tråden är stängd?
Jag tror inte de byter visarna om du inte ber om det Men absolut, vill du ha en ny speedmaster ska du inte köpa en från 1985.
Haha du borde ju köpt den! Skitgrym! Men det finns fler fina speedys i samma prisklass, så jobba upp lite handlingskraft och slå till på nästaMen va fasen...nu köpte ju någon den!
Tänk på mig...som tycker om att gå in och kolla på annonsen och tänka 'shit vilken grym klocka...den borde jag köpa' - nu kan jag ju inte göra det!
Förresten: shit vilken grym klocka, den borde jag ha köpt!
Jag klippte den nästan enbart för att @virrooo kallade oss för snåla i rubriken. Jävla oskickMen va fasen...nu köpte ju någon den!
Tänk på mig...som tycker om att gå in och kolla på annonsen och tänka 'shit vilken grym klocka...den borde jag köpa' - nu kan jag ju inte göra det!
Jag har en sån på K&S, kommer inte tipsa för då försvinner den väl. Ligger den ett år till så kanske jag slår till.Men va fasen...nu köpte ju någon den!
Feck, missade den knappt. Bästa köpet på KS på ett gott tag..Jag är ingen Breitlingexpert men denna borde väl kvala in med tanke på skicket samt fullsetare?
https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace-ref-f65362.86755/
Osis. Säljaren lär ha fått ett gäng PM under natt och tidig morgon.Feck, missade den knappt. Bästa köpet på KS på ett gott tag..
Köper folk klockan för att man gillar den eller är det bara för att den är billig?Osis. Säljaren lär ha fått ett gäng PM under natt och tidig morgon.
Vem är den lycklige köparen tro?
Bratte för fem lakan? Magkänslan är att många säkert vill göra en bra deal.Köper folk klockan för att man gillar den eller är det bara för att den är billig?
Du kan sälja den för 9k på ett par dar, så fanns eg innan anledning att känna efter innan köp (försök),för min del iaf.Köper folk klockan för att man gillar den eller är det bara för att den är billig?
Du kan sälja den för 9k på ett par dar, så fanns eg innan anledning att känna efter innan köp (försök),för min del iaf.
Jaja såklart, blocket och tratten. Kan nog få 10-11k också.Tror att få på KS kommer att betala 9´om ett par dagar...men det går säkert att sälja den för det på Blocket
Jag blev toksugen men jag gillar den inte så priset lockar nog många likasinnade. De flesta vill nog bara göra en bra affär tänker jag.Köper folk klockan för att man gillar den eller är det bara för att den är billig?
Borde i mina ögon passa betydligt bättre i minst prisvärda.Vet inte om denna har varit på tapeten tidigare men https://klocksnack.se/threads/prissÄnkt-tudor-prince-date-submariner-75190-36mm.86128/ kvalar väl in här?
Borde i mina ögon passa betydligt bättre i minst prisvärda.
Du kanske tänker på referenserna som är 40mm. Då hade den varit såld för längesenOkej, då lärde jag mig något nytt idag
Du kanske tänker på referenserna som är 40mm. Då hade den varit såld för längesen
Vet inte om denna har varit på tapeten tidigare men https://klocksnack.se/threads/prissÄnkt-tudor-prince-date-submariner-75190-36mm.86128/ kvalar väl in här?
Borde i mina ögon passa betydligt bättre i minst prisvärda.
Okej, då lärde jag mig något nytt idag
Håller med dig till fullo!Men jag är ganska säker på att både jag och många andra har inte lärt sig ett dyft Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att komma med någon slags referens på jämförpriser eller argument varför aktuellt objekt vilket det än är platsar i tråden. Det var exakt samma i Minst prisvärd-tråden när den var igång. Det säger ju absolut ingenting att bara peka på en annons och säga att den platsar.
Håller med dig till fullo!
Ville i detta fallet bara lämna en snabb kommentar så att ingen ovetande tror att det är ett riktigt bra pris och slår till pga. det.
Kan förvisso erkänna att jag inte har 100% koll på vad liknande exemplar sålts för under de senaste året men för 1-2 år sedan kostade de drygt 15k och det vore märkligt om priset dubblerats sedan dess.
Men jag är ganska säker på att både jag och många andra har inte lärt sig ett dyft Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att komma med någon slags referens på jämförpriser eller argument varför aktuellt objekt vilket det än är platsar i tråden. Det var exakt samma i Minst prisvärd-tråden när den var igång. Det säger ju absolut ingenting att bara peka på en annons och säga att den platsar.
Kul att folk tycker att den var prisvärd istället för tvärtom.Köper folk klockan för att man gillar den eller är det bara för att den är billig?