• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Sjukt jobbigt. Speciellt när det ligger en annan klocka på k&s som man vill ha, vilket gör att man bara sänker sina egna ännu mer:rolleyes:
Tyvärr är det ganska cementerat vad som är poppis och inte. Väldigt få som ens överväger saker som inte är lättflippat.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Skulle hugga din Schumacher på studs om det inte var tvär-mega-stopp just nu.
Alla på KS hävdar köpstopp tills något extra kul dyker upp, men jag har snarare köp-omöjlighet just nu...:(
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Äsch, driver bara.
"Folk" verkar livrädda för att förlora på affärerna. Vad fan, det är ju en hobby. Vilka andra hobbies går man o-back på liksom?
Äh, det där med smileys. Fattar vad du menar, it's the cost of doing business. Fast I detta fall inte business då, utan passion etc. Båda @Uret24 s annonser är bra deals tycker jag, speciellt aquatimern. Tyvärr får jag ingen feeling, så det blir inget köp för mig.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan inte uttala mig om priset men @Bergarens GS är så sjukt vacker. Med hi-beat och den finishen så kan det ju inte vara alldeles uppåt väggarna. Hade lätt pyntat 33k för denna än köpt en sunkig Datejust för samma slant.
Det är ett kanonpris! Internationellt ligger de strax över 40 i pris, sålde själv min för 38 samma dag jag la ut den.

Många billiga GSar på KS nu, den blåa dykaren som @yonsson säljer är också billigast worldwide. :angel:
 
En anledning kan väl vara att det mesta har varit en aning övervärderat en längre tid, Rolex har stuckit ivär ganska rejält och då verkar många tycka att jomenvisst då ska min gamla "insert random brand" även den ha ökat i pris..
 
Topp