Jo, det var en dum fråga så som den var formulerad.Det var väl ingen dum fråga? Frågan var ifall den fortfarande platsar i denna tråden, MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?, när priset ökat 7k om jag inte missminner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det var en dum fråga så som den var formulerad.Det var väl ingen dum fråga? Frågan var ifall den fortfarande platsar i denna tråden, MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?, när priset ökat 7k om jag inte missminner mig.
jag antog att du var tillräckligt klok att förstå att det var underförstått att det gällde om den var fortfarande lika prisvärd att tas upp i denna tråden.Jo, det var en dum fråga så som den var formulerad.
5 k skillnad. Från 39 900: – till 45 000: –.Det var väl ingen dum fråga? Frågan var ifall den fortfarande platsar i denna tråden, MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?, när priset ökat 7k om jag inte missminner mig.
Om flertalet kända profiler uttalar sig att ngt är prisvärt och priset sedan höjs då kan den som inte är insatt fortsatt tro att så är fallet. Det blir lite ful marknadsföring i mina ögon. Sedan spelar det ingen roll vilket pris som anges i annonsen. Vad den säljs för är det som räknas.
Vilken tur du även fått svar på det då. Vad tycker du? Platsar den i tråden?jag antog att du var tillräckligt klok att förstå att det var underförstått att det gällde om den var fortfarande lika prisvärd att tas upp i denna tråden.
Mer så förut än nu.Vilken tur du även fått svar på det då. Vad tycker du? Platsar den i tråden?
Precis det jag skrev som förstasvar.Mer så förut än nu.
Och jag instämmerPrecis det jag skrev som förstasvar.
Den ser rätt risig ut eller? Och rätt dåliga bilder.Nog för att marknaden i Skåne är trög, men "nya" subben under list måste väl anses som prisvärt?
Säljes - Rolex submariner 126610LN. 125k
Hejsan! 137.000kr 132.000kr 125.000kr Dags att sälja min rolex. Uttagen 2022 och jag är den enda brukaren av klockan. Den är ej använd till vardags så i väldigt bra skick, det finns såklart hairlines/mindre repor efter normal användning. Fullt set med allt vad det innebär. Klockan finns i...klocksnack.se
Hade jag varit ute efter en Sub hade jag köpt den direkt. Spelar ingen roll att den har lite hairlines det är lätt åtgärdat.Nog för att marknaden i Skåne är trög, men "nya" subben under list måste väl anses som prisvärt?
Säljes - Rolex submariner 126610LN. 125k
Hejsan! 137.000kr 132.000kr 125.000kr Dags att sälja min rolex. Uttagen 2022 och jag är den enda brukaren av klockan. Den är ej använd till vardags så i väldigt bra skick, det finns såklart hairlines/mindre repor efter normal användning. Fullt set med allt vad det innebär. Klockan finns i...klocksnack.se