• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har byggt och sålt 4st SEIKO FF, sålde samtliga för 2-2,2'/st. Det var under tiden då de var populära vilket de inte riktigt kan anses vara längre.
Jo men dina räknas inte, då du glömde faktor x i ekvationen, Stockholm kändis ;)

Jag förväntar mig en mega kändis som ollat klockan, men fortfarande hemligt för tillfället.
Veckans höjdpunkt och sitter o biter på naglarna.
Vem kan det vara...Stay tuned...series finale...

Jo men dina räknas inte, då du glömde faktor x i ekvationen, Stockholm kändis ;)

Jag förväntar mig en mega kändis som ollat klockan, men fortfarande hemligt för tillfället.
Veckans höjdpunkt och sitter o biter på naglarna.
Vem kan det vara...Stay tuned...series finale...

Spännande! Då är ju såklart frågan, vem ska ha ollat klockan för att ni skulle betalat premium? ;)

Han bryr sig inte, han väntar på rätt köpare.
Det gäller bara att hitta en köpare som vill ha den på länk, finns säkert en sådan person där ute, någonstans, kanske. :)
Kommer man med i denna tråd så vet man att man ligger rätt i pris. Mitt DD-stånd la sig så jag har inte bråttom. Börjar det kittla igen så kanske jag sänker till 174 000 kr.

Kommer man med i denna tråd så vet man att man ligger rätt i pris. Mitt DD-stånd la sig så jag har inte bråttom. Börjar det kittla igen så kanske jag sänker till 174 000 kr.
Med tanke på ovanstående diskussion så vore det ju alldeles förträffligt att ta DD-ståndet i akt och olla den innan du säljer den vidare. Även kanske se om du kan få någon rojalistisk stockholmare att vila könet på den!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp