Ica Jerry, är det du?Ska börja lägga in länk till den ICA-reklamen jag är med i, i alla mina säljannonser!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ica Jerry, är det du?Ska börja lägga in länk till den ICA-reklamen jag är med i, i alla mina säljannonser!
Budkrig just nu?Många är intresserade....
Finns det dokumenterat att denna "kända stockholmare" burit klockan? För annars känns det lite oseriöst att använda det som försäljningsargument som är värt ett mervärde när man inte ens nämner vilken "kändis" det rör sig om. Om det inte är så att det är "kändisen" själv som man köper av?Jo, fast inte varje dag man får bära samma klocka som en TV-känd Stockholmare...
ICA Jerry!Ska börja lägga in länk till den ICA-reklamen jag är med i, i alla mina säljannonser!
Annars?annars känns det lite oseriöst
Bortslipat sernr på 6mån gammal klocka känns så där. Jag är nyfiken på vem som sålt den och vad som står på kvittot.@Korwax det är få förärat att hamna i denna tråd i efterhand men wtf!!! Säljer du en klocka med bortskrapat serienummer och sen vägrar ta tbks?
https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-blue-fullset-2016-prisbump.59719/
Annars?
Känns som det. Fick precis ett förslag i PM på min 16570 jag har ute för försäljning..@MartinSWE med sitt ockerpris känns just nu som en fis i rymden jämfört med @Korwax försäljning.
Är KS ett tillhåll för smågangstrar numera?
@Korwax Du förstår väl att det inte är en bagatell med bortslipat serienummer? Självklart är det trist om du inte visste om det, men i det här fallet är det helt orimligt att hävda okunskap. Det är inte direkt en glappande vridning vi snackar om... Tyvärr bara att bita ihop och ta tillbaka klockan utan vidare krusiduller om du vill dämpa fallet.
Jag menar inte att säljaren ljuger, men faktum kvarstår att man som köpare kan förvänta sig ett serienummer om skicket beskrivs som nämnts ovan. Precis på samma sätt som man kan förutsätta att det är rätt urverk i.Om inte länken varit bortmonterad under hans/hennes ägo så är det väl absolut rimligt att hävda okunskap
Jag menar inte att säljaren ljuger, men faktum kvarstår att man som köpare kan förvänta sig ett serienummer om skicket beskrivs som nämnts ovan. Precis på samma sätt som man kan förutsätta att det är rätt urverk i.
Nej.Om inte länken varit bortmonterad under hans/hennes ägo så är det väl absolut rimligt att hävda okunskap