Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte också på det när jag skrev min blygsamma lista, men det känns fel att välja några favoriter "bara" för att de är orimligt dyra. Min drömlista är ju inte direkt svår att förverkliga.
15400OR! Måste ha sekundvisare + mer vulgo!
Nääää. Töntigt att ha en vulgoklocka som inte är vulgo. Skulle vara som att ha en 36mm gulgulds-sub. Ingen tar en AP i guld seriöst, might as well go nuts!Släpp lös dina inre frestelser min vän! Fire away! Oavsett pris.
Min lista baserar sig i ovanlighet en hel del.
Men tyst med dig. Alla vet att 15202 är stekigare än 15400.
Hoho, jo den vore nog kassaskåpssäkerEn säker keeper?![]()
Har också fotat av den. Dream on säger jag till mig själv...Inte ful... En bild från när man var i Zürich...![]()
15450? 37mm, lär snart komma med blå tavlaPP Nautilus är fin på bild men IRL stör jag mig på länken.
AP RO är också fin och har en grym länk, men jumbon är för stor och 36 mm för liten. Vet inte vilken storlek som skulle funka och sen verkar de ha ömtåliga verk.
Jag spelar safe och väljer en lagom patinerad Rolex Submariner 5513, 5508 eller en Gmt Master 1675.
Det där är en 5270gPatek Philippe 5970
![]()
Rolex Military Submariner 5517
![]()
RM052-01
![]()