seiko nutti nutti
Basic
Vecheron constantin
World time vore inte dumt om man fick drömma lite.
World time vore inte dumt om man fick drömma lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns till rimliga priser men då som fickurHar ingen exakt modell eller ens fabrikat men drömmen är en mekanisk minutrepeter. Har inga som helst ambitioner att realisera den drömmen. Sjuka pengar.
Vad är ”rimliga” priser om du ska vara lite konkret? Själv har jag noll koll.Finns till rimliga priser men då som fickur
![]()
Beror ju lite på vilket märke man väljer men för 30k kan du få något som är ok tror jagVad är ”rimliga” priser om du ska vara lite konkret? Själv har jag noll koll.
Det där är dock inte min klocka eller bild. Och ja; den är fantastisk.Snubblade över @Per's instagramkonto och såg en fantastisk klocka som har väckt ett jäkla begär, nämligen en 6542 med fantastisk bakelitbezel.![]()
Jag vet, tänkte lägga in en bild på din klocka men blev lite osäker på ifall det är dumt att sno någon annas bild så.Det där är dock inte min klocka eller bild. Och ja; den är fantastisk.![]()
För "humana" pengar så är det skydweller för min del.